ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک روحانی در اصفهان بازداشت شده است

شیخ مجتبی رئوفی از روحانیان نزدیک به بیت آیت‌الله صادق شیرازی، مرجع تقلید دینی شیعه و از منتقدان حکومت ایران، بیش از سه هفته است که در بازداشت وزارت اطلاعات به‌سر می‌برد.

شیخ مجتبی رئوفی

شیخ مجتبی رئوفی از روحانیان نزدیک به بیت آیت‌الله صادق شیرازی، مرجع تقلید دینی شیعه و از منتقدان حکومت ایران، بیش از سه هفته است که در بازداشت وزارت اطلاعات به‌سر می‌برد.

به گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، شیخ مجتبی رئوفی، از تولیدکنندگان فیلم‌های کوتاه فرهنگی - مذهبی است و در تاریخ پانزدهم مردادماه سال جاری در شهر اصفهان ناپدید شد.

این روحانی سرانجام روز دوم شهریورماه، از بیمارستانی در خیابان شمس‌آبادی اصفهان با خانواده خود تماس گرفته و گفته است که در بازداشت وزارت اطلاعات به‌سر می‌برد و اکنون به‌دلیل سکته قلبی که ناشی از فشار‌ها و بدرفتاری‌های ماموران در مدت بازداشت است در بیمارستان به سر می برد.

در پی این تماس و درخواست خانواده رئوفی برای ملاقات، نیروهای امنیتی تنها به پدر وی اجازه ملاقاتی کوتاه با این زندانی بیمار را دادند.

در طی هفته‌های گذشته نیروهای امنیتی حکومت ایران با یورشی گسترده اقدام به پلمپ و مصادره اموال دفا‌تر شبکه‌های مستقل شیعه و نزدیک به بیت آیت‌الله صادق شیرازی کردند. از جمله بازداشت‌شدگان این اقدام دو نفر به نام‌های مسعود بهنام و حامد تقی‌پور بوده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.