ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«فعاليت غيرقانونی ۳۰۰ سايت همسريابی در ايران»

محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ايران می‌گويد ۳۰۰ سايت همسريابی به‌طور «غيرقانونی» در اين کشور فعاليت می‌کنند.

محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ايران می‌گويد ۳۰۰ سايت همسريابی به‌طور «غيرقانونی» در اين کشور فعاليت می‌کنند.

به گزارش روز چهارشنبه پنجم شهريور روزنامه شهروند، گلزاری گفته است: «گاهی اوقات اين سايت‌ها فيلتر می‌شوند گاهی اوقات فيلتر نمی‌شوند و برخی مواقع به‌صورت پنهانی کار می‌کنند.»

وی افزود که اين سايت‌ها از نظر وزارت ورزش و جوانان «غيرقانونی» هستند و اين وزارتخانه، «هيچ سايت همسريابی را به‌رسميت نمی‌شناسد.»

گلزاری گفته است: «حدود دو روز پيش با برخی از سايت‌های همسريابی که تا اندازه‌ای وضع بهتری داشتند، جلسه داشتيم اما هيچ‌کدام از دعوت‌شدگان نتوانستند ما را در زمينه چگونگی همسريابی از طريق دنيای مجازی و برخورداری از زندگی مشترک مطلوب قانع کنند.»

پليس ايران سال گذشته به وزارت ورزش و جوانان پيشنهاد داد تا «در صورت ضرورت، سايت مرجعی راه‌اندازی شود که جوانان و مردم علاقه‌مند که مايل به انتخاب فرد مورد نظرشان در اين سايت‌ها هستند، بتوانند ثبت‌نام کنند و سايت رسمی با تمامی موضوعات و حواشی آن پشتيبانی شده و راه‌اندازی شود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • انسان

    مشکل اصلی ایجاد محدودیتهای مصنوعی علاوه آن مقدار از قبل برای ارتباط اجتماعی مردان و زنان مجرد است. امکان آشنایی و رابطه عاطفی و انسانی محترمانه در سطح جامعه کم است. در ضمن مفاهیمی چون رابطه دوستی در ایران بدبرداشت شده است. اصلا معنی دوست پسر و دوست دختر در ایران به معنی آن در غرب و دیگرهای ازاد نیست! اینجا اگر بگویی فلانی دوست دخترم هست تصور میشود آن دختر خراب و فاحشه است! چون تبلیغات سیستماتیک چنین ذهنیتی را ایجاد کرده اند. ازدواج موقت هم گریزگاهی برای مجردهای مذهبی است بر اثر تبلیغات معاندان اسلام به همین وضع دوستیهای غیر رسمی شده و در نتیجه امکانات یافتن شریک عاطفی و جنسی کم شده است. از نارسایی ارتباط جنسی خودارضایی و حتا انحرافت جنسی مثل کودک آزاری و مزاحمتهای خیابانی و تجاوز افزایش یافته است چون اکثر مردهای مجرد نمتوانند براحتی شریک جنسی پیدا کنند و در مقابل دست دخترها بازست برای ارتباط. یعنی کافیست یک دختر چن دقیقه کنار خیابانی باش فورا کلی خاطرخواه پیدا میکند ولی اکثر پسرهای مجرد محروم هستند! سو استفاده و آزار جنسی در ایران بالا گرفته و در محیطهای کاری تعرض و سو استفاده بانوان شاغل بالاست. ساختار اجتماعی و اقتصادی کشور تغییر کرده و لی از لحاظ فرهنیگ و مذهبی تغییر چندانی نکرده و در نتیجه سن ازدواج بالا رفته است. البته به نظرم اعتماد با سایتها پایین است. خیلیها صرفا برای یافتن شریک جنسی دنبال این سایتها هستند به همان دلایلی که گفتم. وضع فرهنگی در ایران طوری القا کرده اند کسی به روابط مجردی اغتماد نمیکند و اغلب دوستیهای غیر رمسی منجر به ازدواج نمیشود چون به جوانانها القا کرده اند اگر با دوست پسر یا دوست دخترشان ازدواج کنند آنها خیانت میکنند و در نتیجه میروند با یکی دیگر ازدواج میکنند در حالی بر طبق برخی آمار 80 رددصد دختر دوست پسر دارند و عملا دوست دخترشان رها میکنند و میروند با دوست دختر سابق یکی دیگر ازدواج میکنند! کسی که ممکنست چندان نشناسند و یا یکی -دو جلسه سنتی خواستگاری به سبک ایرانی اسلامی آشنا شده اند. قسمت کمدی-تراتزیک داستان اینجاست!

  • بهنام

    پیشنهاد میشود اکنون که رهبر پوشالی خیلی نگران ازدیاد جمعیت و افزایش نرخ باربری هستند ، قسمتی از سایت بیفایده خود را به این امر مبارک اختصاص داده و مسئولیت آنرا نیز به آقازاده نامحترم خود مجتبی واگذار کنند و از ثواب اخروی و منافع مادی دنیوی آن تا میتوانند بهره ها ببرند و بدینوسیله مشکل بیکاری خود و اعضای خانواده خود را نیز برطرف نمایند .