ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرزاد صدری روزنامه‌نگار شيرازی بازداشت شد

فرزاد صدری، سردبير تارنمای «خبر پارسی» روز سه‌شنبه ۴ شهريورماه در شيراز بازداشت شد.

فرزاد صدری، سردبير تارنمای «خبر پارسی» روز سه‌شنبه ۴ شهريورماه در شيراز بازداشت شد.

فرزاد صدری، سردبير تارنمای «خبر پارسی»

بنا بر خبرهای رسيده به راديو زمانه فرزاد صدری پس از حضور در دادگاه بازداشت شده است. گفته می‌شود این روزنامه‌نگار باسابقه شیرازی را در پی انتشار بيانيه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان فارس در تارنمای خبر پارسی بازداشت کرده‌اند.

در روز قدس امسال در شيراز، تصاوير رهبران در حصر جنبش سبز و تعداد ديگری از اصلاح‌طلبان در مسير راهپيمايی نصب شده بود و رهگذران اقدام به تيراندازی با تفنگ بادی به اين تصاوير می‌کردند. در پی اين اتفاق، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس در نامه‌ای به محمد احمدی، استاندار فارس خواستار موضع‌گيری وی و محکوميت اين اقدام شد. همزمان حجت‌الاسلام طاهری، دبير جامعه روحانيت مبارز شيراز ضمن انتقاد از محتوای اين بيانيه گفت که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس اساسا رسميت ندارد و بيانيه با «هدف زنده کردن مرده‌های سياسی سال ۸۸ صادر شده است.»

مصطفی اميری، فرماندار شيراز که مسئول کميته استان‌های ستاد انتخاباتی ولايتی در انتخابات رياست جمهوری يازدهم بوده است نيز در جلسات مختلف خواستار برخورد با رسانه‌های منعکس‌کننده اين بيانيه شد.

فرزاد صدری، سردبير سابق خبرگزاری دانشجویان ایران (ايسنا) در فارس در زمان دولت محمد خاتمی، سابقه حضور در فهرست اصلاح‌طلبان فارس در سومين دور انتخابات شورای شهر شيراز را نيز در کارنامه دارد. وی پيش از این نيز در پی رویدادهای خرداد ۸۸ از سوی اداره اطلاعات فارس بازداشت و مدتی را در بازداشت سپری کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.