ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسارت ۴۳ صلح‌بان سازمان ملل در بلندی‌های جولان

گروه‌های مسلح ۴۳ صلح‌بان سازمان ملل را در بلندی‌های جولان به اسارت گرفته‌اند. سازمان ملل تلاش می‌کند این عده را آزاد کند.

گروه‌های مسلح ۴۳ صلح‌بان سازمان ملل را در بلندی‌های جولان به اسارت گرفته‌اند. سازمان ملل تلاش می‌کند این عده را آزاد کند.

اسارت ۴۳ صلح‌بان سازمان ملل در بلندی‌های جولان

خبرگزاری‌های جهان عرب گزارش داده بودند که گروه‌های مسلح ۴۳ صلح‌بان سازمان ملل را در بلندی‌های جولان به اسارت گرفته‌اند. اکنون این خبر را سازمان ملل تأیید کرده است.

ابتدا خبرگزاری الجزیره گزارش داد که ستیزه‌جویان جبهه النصره صلح‌بانان سازمان ملل را به اسارات خود درآورده‌اند. به گزارش الجزیره ۵۰ تن از صلح‌بانان در اسارت جبهه النصره اند. سازمان ملل اما گزارش داده که ۴۳ تن از صلح‌بانانش را به اسارت گرفته‌اند.

ستیزه‌جویان جبهه النصره چهارشنبه، ۲۷ اوت با نیروهای دولتی سوریه درگیر شدند و گذرگاه قنیطره در مرز منطقه تحت کنترل اسرائیل در بلندی‌های جولان را تصرف کردند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در لندن است اعلام کرد که در میان شورشیان حمله‌کننده به گذرگاه قنیطره، گروه‌های تندرو اسلامی از جمله جبهه النصره وابسته به القاعده نیز دیده می‌شوند. شبه‌نظامیان پس از نبردهای سخت با ده‌ها کشته و زخمی، نیروهای دولتی سوریه را از این منطقه مرزی بیرون کردند. این درگیری‌ها در نزدیکی قنیطره نیز ادامه داشت.

جنگنده‌های شکاری ارتش سوریه صبح امروز مواضع ستیزه‌جویان جبهه النصره را بمباران کردند. جبهه النصره می‌گوید با وجود بمباران مواضع‌اش همچنان گذرگاه قنیطره را در اختیار دارد. الجزیره گزارش داده است که در این حملات شش ستیزه‌جوی جبهه النصره کشته شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.