ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آمريکا چند شهروند و شرکت ايرانی را تحريم کرد

به گفته هايدن، تحريم‌های جديد آمريکا عليه ايران ۳۰ شخص و شرکت‌های نفتی، هواپيمايی، حمل ونقل دريايی و بانک را شامل می‌شود.

دولت آمريکا اعلام کرد که چند شهروند و شرکت ايرانی را به فهرست تازه تحريم‌های يک‌جانبه خود عليه جمهوری اسلامی ايران افزوده است.

به گزارش روز شنبه هشتم شهريور خبرگزاری جمهوری اسلامی، ايرنا، کيت لين هايدن، سخنگوی شورای امنيت ملی آمريکا، گفت: «اين تحريم‌ها با تصويب وزارت خزانه‌داری آمريکا و با هدف تداوم فشارها بر دولت ايران اعمال می‌شود.»

وی افزود: «شرکت‌ها و افرادی که در اين تحريم‌ها قرار گرفته‌اند در کمک به برنامه هسته‌ای ايران و ياری دادن اين کشور در دور زدن تحريم‌ها نقش داشته‌اند.»

يکی ديگر از دلايل تحريم «کمک اين افراد و شرکت‌ها به دولت سوريه» است.

به گفته هايدن، تحريم‌های جديد آمريکا عليه ايران ۳۰ شخص و شرکت‌های نفتی، هواپيمايی، حمل ونقل دريايی و بانک را شامل می‌شود.

وی در عين حال گفت که اين تحريم‌ها منافاتی با توافق ژنو ندارد و آمريکا برای رسيدن به يک راه‌حل بلندمدت و جامع بر سر برنامه هسته‌ای ايران به همراه ديگر کشورهای عضو گروه ۱+۵ خود را متعهد می‌داند.

ايران و کشورهای انگليس، فرانسه، آمريکا، روسيه و چين به علاوه آلمان سال گذشته در ژنو به يک توافق موقت بر سر برنامه هسته‌ای ايران رسيدند و مذاکرات آن‌ها در اين زمينه برای دستيابی به يک توافق جامع تا آذر ۱۳۹۳ تمديد شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.