ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارخانه توليد بلوک‌های سقفی در مشهد برای ششمين بار آتش گرفت

اين حادثه تلفات جانی‌ برای کارگران این واحد تولید در پی نداشته است. اما این ششمین مرتبه بود که کارگران این کارخانه گرفتار آتش‌سوزی شدند.

يک کارخانه توليد بلوک‌های سقفی در مشهد برای ششمين‌بار متوالی در سال جاری طعمه حريق شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين حادثه که روز جمعه ۷ شهريور، در ساعت ۲۱ رخ داد و تلفات جانی‌ برای کارگران این واحد تولید در پی نداشته است.

مهدی رضايی، مدير حوزه يک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری مشهد در گفتگو با ايسنا اعلام کرد که وقوع اين حادثه روز جمعه، در بزرگراه آسيايی شهر مشهد گزارش شد و به دنبال آن آتش‌نشانان ايستگاه ۳۶ برای ششمين‌بار متوالی در سال جاری به محل حادثه اعزام شدند.

آتش‌نشانان موفق شدند با استفاده از کيسه‌های خاک و شن از گسترش آتش به مخزن‌های شيميايی مجاور کارخانه جلوگيری کنند، و پس از مدتی آتش را نيز به طور کامل مهار کردند. کار‌شناسان آتش‌نشانی در حال بررسی علت وقوع اين حادثه هستند و نتايج اين بررسی به زودی اعلام خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.