ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مأموران شهرداری تهران يک شهروند را با «قمه» مجروح کردند

مأموران شهرداری تهران يک شهروند را مورد ضرب و شتم قرار دادند. اين شهروند که ۶۷ساله است به بيمارستان منتقل شد.

مأموران شهرداری تهران يک شهروند را مورد ضرب و شتم قرار دادند. اين شهروند که علی‌اکبر تيموری نام دارد و ۶۷ ساله است، به بيمارستان منتقل شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ۱۱ شهريور خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، شاهدان عينی گفته‌اند که مأموران شهرداری اين شهروند را با «قمه» مورد حمله قرار داده‌اند.

بر پايه اين گزارش «مأموران شهرداری به قصد تخريب فعاليت‌های ساختمانی که به‌ تازگی در يک پارکينگ انجام شده بود وارد محوطه پارکينگ شدند و پس از مقاومت مالکان اين پارکينگ، ميان مأموران و مالک و کارکنان پارکينگ نزاع اتفاق افتاده است.»

در جريان اين درگيری يکی از مالکان پارکينگ به نام «علی‌اکبر تيموری»، ۶۷ ساله، که به وسیله شیء برنده‌ای که تعدادی از شاهدان عينی مدعی‌اند «قمه» بوده است، مضروب شد و به بيمارستان رسول اکرم منتقل شد.

ناصر تيموری، فرزند فرد مصدوم گفت: «مأموران می‌خواستند با يک جرثقيل مقابل در تازه رنگ شده، بلوک بگذارند اما ما ممانعت کرديم و در پی اين ممانعت، با ضربه يکی از مأموران شهرداری به سينه اکبر تيموری، درگيری ميان ما و آنان بالا گرفت. در پی بالا گرفتن درگيری لفظی، دو مأمور شهرداری تهران وارد ساختمان شهرداری منطقه ۹ شدند و يک قمه و چنگک با خود بيرون آوردند و يکی از آن‌ها با قمه به کتف و کمر اکبر تيموری ضربه زد.»

وی اضافه کرده است: «ما با چوب آن دو را دنبال کرديم. مأمور کلانتری هم با ما بود. آن دو وارد پارکينگ شهرداری شدند، سلاح‌ها را انداخته و از يکی از در‌ها متواری شدند. مأمور کلانتری سلاح‌ها را برداشت و با خودش آورد. وقتی گفتيم چرا دنبال آنان نمی‌رود تا بازداشت‌شان کند گفت اين‌ها مأمور شهرداری هستند و من چه کار می‌توانم بکنم.»

روابط عمومی منطقه ۹ شهرداری تهران درباره اين ماجرا گفته است که «حمله اراذل و اوباش به عوامل شهرداری منطقه ۹ منجر به مجروحيت هشت نفر از پرسنل شهرداری تهران» شده است.

فرزاد آبادی، مدير روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران، مدعی شده است که در اين درگيری يکی از اراذل اقدام به خودزنی کرده که توسط آمبولانس به بيمارستان منتقل شده است.»

دو هفته پيش نيز درگيری ميان مأموران شهرداری منطقه چهار تهران و يک کارگر، باعث مرگ اين کارگر به نام «علی چراغی» شد.

خانواده چراغی از شهرداری تهران شکايت کرده‌اند اما غلامحسين محسنی اژه‌ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضائيه ايران، روز دوشنبه ،۱۰شهريور گفت که شهرداری تهران در ماجرای قتل علی چراغی نقشی ندارد.

محمد چراغی، برادر کارگر کشته شده ضمن انتقاد از سخنان محسنی اژه‌ای، وی را متهم کرد که پيش از پايان رسيدگی به اين پرونده، با اين اظهارات خود تلاش کرده تا بر روند رسيدگی به پرونده تأثير بگذارد.

محمد چراغی گفته است: «مگر نه اين است که مقامات قضايی طبق قانون نبايد تا زمان اتمام مرحله بازپرسی از هرگونه اظهار‌نظری که می‌تواند بر روند رسيدگی عادلانه بر پرونده تأثير بگذارد خودداری کنند؟ اگر چنين تأکيدی در قانون وجود دارد پس چرا در شرايطی که هنوز پرونده در مرحله بازپرسی است، سخنگوی قوه قضائيه آشکار و صريح متهم رديف اول (شهرداری تهران) را بی‌تقصير اعلام می‌کنند؟»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.