ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«هیچ‌کدام از وعده‌های مسئولان درباره قتل علی چراغی عملی نشده است»

برادر علی چراغی، کارگری که توسط مأموران پيمانی شهرداری تهران کشته شد، گفت پيمانکار شهرداری که در پیوند با کشته شدن برادرش، بازداشت شده بود با تعيين قرار وثيقه آزاد شد.

برادر علی چراغی، کارگری که توسط مأموران پيمانی شهرداری تهران کشته شد، گفت پيمانکار شهرداری که در پیوند با کشته شدن برادرش، بازداشت شده بود با تعيين قرار وثيقه آزاد شد.

خانواده علی چراغی

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، محمد چراغی که اکنون قیم خانواده علی چراغی محسوب می‌شود، گفت: «آن‌طور که مطلع شده‌ایم قاضی پرونده برای پیمانکار شهرداری قرار وثبقه ۲۰۰میلیون تومانی تعیین کرده است که او با پرداخت این وثیقه اکنون آزاد است.»

وی افزود: «بعد از انتشار خبر قتل برادرم، مسئولان شهرداری و شورای شهر تهران به مناسبت‌های مختلف با خانواده او ديدار کردند و برای دلجويی وعده‌هايی دادند که تا به امروز هيچ‌کدام از اين وعده‌ها عملی نشده است.»

علی چراغی ۲۳مردادماه در درگیری با مأموران شهرداری منطقه چهار تهران کشته شد. خانواده چراغی از شهرداری تهران شکایت کرده‌اند اما غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه ایران، ۱۰شهریورماه گفت که شهرداری تهران در ماجرای قتل علی چراغی نقشی ندارد.

برادر اين کارگر در همین حال از ادامه بازداشت چهار متهم ديگر اين پرونده خبر داد و افزود: «اين افراد متهم به درگيری با برادرم در روز حادثه هستند و در حال حاضر پرونده قضايی آن‌ها در آگاهی تهران در دست بررسی است.»

محمدچراغی با بيان اينکه خانواده برادرش از پوشش بيمه برخوردار نيستند، گفت: «به هيچ وجه از هيچ شخصی توقع نداريم و پيگير روند قانونی پرونده هستيم اما وقتی در رسانه‌ها می‌خوانيم که مسئولان شهرداری به دليل مسائل انسانی و اخلاقی خود را مسئول معرفی می‌کنند اما در عمل حتی پاسخ تماس‌های تلفنی ما را نمی‌دهند، متعجب می‌شويم.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.