ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قائم مقام وزير کشور: فعاليت «آمران به معروف موتورسوار» خلاف قانون است

قائم مقام وزيرکشور ايران گفت: «هر فعاليتی از سوی آمران به معروف موتورسوار خلاف قانون است.» به گفته وی «هيچ‌گونه مجوزی برای فعاليت موتورسواران آمربه معروف صادر نشده است.»

حسين‌علی اميری، قائم مقام وزيرکشور ايران گفت: «هر فعاليتی از سوی آمران به معروف موتورسوار خلاف قانون است.» به گفته وی «هيچ‌گونه مجوزی برای فعاليت موتورسواران آمربه معروف صادر نشده است.»

عبدالحميد محتشم، دبيرکل «انصارحزب‌الله» گفته بود اين گروه عمليات وسيعی را برای حذف «مفسدان و حاميان‌شان» آغاز خواهد کرد.

اميری روز شنبه ۲۲شهريور به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا) گفت: «هر گونه مجوز مربوط به تجمع‌ها و فعاليت‌های آمران به معروف و نهی از منکر بايد از سوی استانداری‌ها صادر شود.»

اميری پيش‌تر نيز گفته بود: «هر تجمع بدون مجوزی از نظر ما غيرقانونی است و با برخورد نيروی انتظامی مواجه خواهد شد و نيروی انتظامی آن را جمع می‌کند.»

اين سخنان حسين‌علی اميری در واکنش به اظهارات عبدالحميد محتشم، دبيرکل «انصارحزب‌الله» است که هفته گذشته گفته بود اين گروه عمليات وسيعی را برای حذف کسانی که «مفسدان و حاميان‌شان» می‌نامد، آغاز خواهد کرد.

به گفته دبيرکل انصار حزب‌الله «گستره عمليات انصار حزب‌الله کشوری است و ميدان عمل در تهران بسيار وسيع و حجم عمليات بالا خواهد بود. به اذن خدا، نامعادله غلط جاری را که بر اساس آن وزن مفسدان و حاميان آنان در جامعه به ضرر متدينين تغيير يافته، دگرگون خواهيم کرد زيرا اگر ما به مقابله با اين جريان برنخيزيم، اين جريان مفسد خواهد بود که در برابر حزب‌الله خواهد ايستاد.»

در هشت سال گذشته، تنها مأموران پليس ايران بوده‌اند که اقدام به برخورد با «زنان بدپوشش» می‌کردند اما پس از روی کارآمدن دولت روحانی، گشت‌های انصار حزب‌الله که در دولت محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران فعاليتی نداشتند، می‌گويند می‌خواهند دوباره به خيابان بازگردند و با آنچه که «بد حجابی» می‌نامند، برخورد کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سعید

    بوکو حرام، حزب الله، القاعده، انصار حزب الله، داعش و ... همه در شکل و کارکرد یکی هستند. هیچ کس نمی تواند فرقی بین آنها قایل شود جز اینکه تندوریان مذهبی ایرانی، سیستماتیک و با بودجه ی یک دولت کار می کنند و در ضمن یه هزارم برادران سنی خود صداقت ندارند و تنها برای رضای شکم و ما تحتها بر طبل اسلام می کوبند.