ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«تماس فيزيکی» يکی از مسئولان فوتبال ایران با زن کره‌ای جنجال آفرید

پلیس کره جنوبی اعلام کرد که یکی از مسئولان تيم ملی فوتبال امید ایران پس از دیدار این تیم با ویتنام در بازی‌های آسيايی اينچئون، با یک زن کره‌ای از راهنماهای داوطلب «تماس فیزیکی» برقرار کرده است.

پلیس کره جنوبی اعلام کرد که یکی از مسئولان تيم ملی فوتبال امید ایران پس از دیدار این تیم با ویتنام در چارچوب بازی‌های آسيايی اينچئون کره جنوبی، با یک زن کره‌ای از راهنماهای داوطلب در امور اجرايی مسابقات «تماس فیزیکی» برقرار کرده است.

دختران کره‌ای در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی

به‌گزارش رویترز، این رویداد روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه رخ داده و این زن کره‌ای به پلیس شکایت برده و گفته که توسط یکی از مسئولان تيم ایران مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

سایت مسابقات نیز این خبر را تأیید کرده است.

پلیس کره جنوبی، نامی از مرد ایرانی نبرده اما اعلام کرده که اين مرد ۳۸ ساله پس از بازجويی‌ها «تماس فیزیکی» با يکی از داوطلبان امور اجرايی مسابقات را پذیرفته است. این مرد با این حال گفته که هيچ کار غيرقانونی انجام نداده است.

شکست سنگین تيم اميد ايران از ویتنام همه را شگفت‌زده کرد.

زن کره‌ای به پليس گفته است که اين ماجرا پس از مسابقه و هنگامی که وی و يکی از مسئولان تيم ملی می‌خواستند با هم عکس بگيرند رخ داده است.

به‌گفته پليس کره‌ جنوبی مرد ایرانی در حال حاضر آزاد است اما اجازه خروج از کره را ندارد. کميته رسمی مسابقات آسيايی اينچئون (IAGOC) نیز قرار است به اين پرونده رسیدگی کند.

تيم ملی فوتبال اميد ايران روز دوشنبه در نخستين دیدار خود در بازی‌های آسيايی اينچئون با نتيجه سنگین چهار بر یک از ویتنام شکست خورد.

تنها گل ايران توسط محسن مسلمان، کاپيتان این تیم در دقيقه ۶۵ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

این نتیجه، بسیاری از دوستداران فوتبال ایران را شگفت‌زده کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احمد

    خوب اصلا شرایط داخلی چه ربطی به رفتار یک فرد داره؟ فرهنگ اجداد ما خیلی هم سطح بالا ست. این آقا باید خودشو کنترل می کرده ، نکرده. گند زده. تازه هنوز کسی نگفته دقیقا چه خبر بوده. شاید می خاسته پول بیشتری بگیره ندادن رفته شیکایت کرده. از این جارو جنجالها در وطن ما هم هست . زیاد دیدیم و شنیدیم که فلانی در خونش سر و صدا شده بود و ...

  • ستاره

    ىارو قبول کرده که زن را لمس کرده ؛اما اطلاع نداشته کارش غىر قانونىه...خب داره راست مىگه ،در اىران هر مردى زورش برسه همه جوره زنها رو چنگ مالى مى کنه و اىن جرم براش نىست،اىن زن هست که متهم به بدحجابى و تحرىک مرد مىشود.

  • samina

    گذشته از شوخی به نظر میرسه که این آقایان چون در ایران اجازه هر کاری را دارند و زن‌های ایران را مجبور میکنند که خودشان را در چادر و چاقچور کنند که این آقایان پارسا و با تقوا باشند یاد نگرفتند که با دیدن زن بی‌ حجاب هوس دستمالی به سرشان نزنه. همه رفتار‌ها و عادات بشری از طریق یادگیری صورت میگیره و تا آدم رفتاری را نیاموخته باشه معلومه که نمیتونه آن رفتار را از خودش بروز بده. اینها حتا زنان با ججاب ایرانی‌ را اذیت میکنند و تقصیر را هم گردن او میگذارند حالا فکر کردند که آن جا هم ایران هست. دنیا را با طویله عوضی میگیرند اینها چون خودشان در طویله بزرگ شده اند.

  • samina

    خوب تماس شیمیایی می‌گرفت که مساله آفرین نمی‌شد

  • mehdi

    حالا بنده خدا چند تا بوق زده احتمالاً. فکر می کرده آزاده. اینا باید توجیه بشن که هر چی که پوشیده نبود رو اجازه ندارن دست بزنن

  • سعید

    سوال: ما در ایران از این نوع انحرافات نداریم و فقط وقتی موضوع در بیرون از این مرزهای مقدس رخ می دهد چنین جنجالی می شود؟ جواب: چون قربانیان در ایران در موقعیت متهم ردیف اول قرار می گیرند بنابراین به ندرت شکایتی مطرح می شود نتیجه: ملاها را از سیستم قضایی اخراج کنید

  • Majid

    اما اگر «تماس» انجام شده «فیزیکی» نمی بود تیم فوتبال ایران قطع امید نمیکرد و تیم فوتبال وینتام را حتمأ میشکست به دفعات!!