ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه:

۸۰۰ تا یکهزار میلیارد دلار، سرمایه ایرانیان خارج از کشور است

حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه سرمایه ایرانیان خارج از کشور را ۸۰۰ تا یکهزار میلیارد دلار اعلام کرد.

حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، سرمایه ایرانیان خارج از کشور را ۸۰۰ تا یکهزار میلیارد دلار اعلام کرد.

حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه:

به گزارش خبرگزاری رسمی ایران (ایرنا)، حسن قشقاوی، روز سه‌شنبه در آیین افتتاح دفتر نمایندگی این وزارتخانه در یزد، ضمن اینکه سرمایه ایرانیان خارج از کشور را ۸۰۰ تا یکهزار میلیارد دلار اعلام کرد، گفت: «ایرانیان در تمام کشورها دارای سرمایه هستند که باید برای جلب مشارکت و سرمایه آنها به کشور اقدام کرد.»

به گفته وی، نیمی از فعالیت‌های وزارت امور خارجه متوجه شناسایی و جذب این سرمایه‌ها برای توسعه کشور است.

بازگشت ایرانیان خارج از کشور با هدف سرمایه گذاری اقتصادی، یکی از سیاست‌های جمهوری اسلامی در دهه اخیر بوده است. این سیاست در سال جاری با سیاست‌های جمعیتی نیز گره خورده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • هوکی

    او هوکی! شما با یان سیستم دیکتاوری فاسد نظامی-آخوندی نمیتوانید سرمیاه دار داخلی حفظ کنید و یک اقتصاد دولتی و حکومتی و نظامی را برکشور حاکم کردید. مگر مغز خر خورده سرمایه دار ایرانی و خارجی باید به ایران! مگر اینکه باج بدهد و بخواهد از فساد بازار ایران سود ببرد!

  • Majid

    کاش بجای اینهمه  سرمایه که کاغذی رنگی (دلار، تومان ، و غیره) و یا فلزی  رنگی (طلا و نقره، و غیره) بیش نیست قدری مایه (عقل) در سر میداشتیم!!