ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جداسازی دانش‌آموزان دبستانی در تهران بر اساس مبلغ پرداختی والدين

بر اساس تصميم مسئولان دبستان پسرانه‌ای واقع در منطقه پنج تهران، دانش‌آموزانی که والدين آن‌ها هزينه هوشمندسازی کلاس‌ها را پرداخت نکرده باشند، بايد در کلاس‌های عادی تحصيل کنند.

يک مدرسه ابتدايی در تهران بر مبنای پرداخت يا عدم ‌پرداخت کمک مالی والدين برای هوشمندسازی کلاس‌ها، اقدام به تفکيک دانش‌آموزان در کلاس‌های هوشمند و غيرهوشمند کرده ‌است.

به گزارش روز يکشنبه ۳۰ شهريور روزنامه شهروند، بر اساس تصميم مسئولان دبستان پسرانه‌ای واقع در منطقه پنج تهران، «دانش‌آموزانی که والدين آن‌ها هزينه هوشمندسازی کلاس‌ها را پرداخت نکرده باشند، بايد در کلاس‌های عادی تحصيل کنند.»

کلاس‌های هوشمند در اين دبستان مجهز به ويدئو پروژکتور و تخته هوشمند است که اين نوع تخته تصوير پروژکتور يا نمايشگر را لمس می‌کند و با قرار گرفتن در محيط ويندوز می‌تواند بدون استفاده از صفحه کليد و ماوس و تنها با لمس کردن به مديريت تخته بپردازد.

يکی از دانش‌آموزان پايه پنجم اين دبستان پسرانه که نامش فاش نشده، گفت به دليل اين‌که والدينش هزينه کلا‌س هوشمند را به مدرسه پرداخت نکرده‌اند، مجبور شده به کلاس عادی برود.

اين دانش‌آموز «از اين‌که نمی‌تواند مانند دانش‌آموزان ديگری که والدين شان هزينه کلاس‌های هوشمند را پرداخت کرده‌اند، از اين کلاس‌ها استفاده کند، اظهار ناراحتی می‌کند.»

يکی از والدين دانش‌آموزان اين دبستان نيز می‌گويد: «از والدين هر دانش‌آموز برای تحصيل در اين کلاس‌های هوشمند، مبلغ ۲۳۰‌هزار تومان دريافت شده است.»

يکی ديگر از والدين که حاضر به پرداخت چنين هزينه‌ای نشده است، گفته است: «مدير مدرسه به صراحت به يکی از والدين گفته است از تفکيک کلاس‌های درس به دو نوع هوشمند و عادی به‌عنوان ابزاری استفاده کرده که بتواند خانواده‌ها را وادار به پرداخت هزينه هوشمندسازی کلاس‌ها کند تا به اين ترتيب بتواند کل مدرسه را هوشمند کند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    واقعا مایه سرمشاری است .  پس تحصیلات رایگان هم به تاریخ دوران طلایی ! پیوست ؟!