ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو ملی‌پوش نجات غريق ايران در مسابقات جهانی، به کشور بازنگشتند

پوريا پورابراهيم و محمود زاويه، دو تن از اعضای تيم ملی نجات غريق و غواصی ایران در مسابقه‌های جهانی در فرانسه به ايران بازنگشتند و احتمال حضور آن‌ها در کشور فرانسه و گرفتن اقامت دائمی می‌رود.

پوريا پورابراهيم و محمود زاويه، دو تن از اعضای تيم ملی نجات غريق و غواصی ایران در مسابقه‌های جهانی در فرانسه به ايران بازنگشتند و احتمال حضور آن‌ها در کشور فرانسه و گرفتن اقامت دائمی می‌رود.

مسابقه‌های جهانی نجات غريق و غواصی با حضور ۳۲ کشور در شهر مون‌پليه فرانسه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بهروز اسفندياری، نايب رئيس فدراسيون نجات غريق و غواصی ايران در این‌باره گفت: «پس از آنکه تيم ملی نجات غريق و غواصی ايران با ۱۲ نفر عازم کشور فرانسه شد در هنگام برگشت دو تن از اعضای تيم به ايران بازنگشتند اما ما هنوز منتظر بازگشت اين دو ملی‌پوش هستيم.»

مسابقه‌های جهانی نجات غريق و غواصی ۱۳ تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۴ / ۲۱ شهريور تا ششم مهر، با حضور ۳۲ کشور در شهر مون‌پليه فرانسه در حال برگزاری است.

بهروز اسفندياری «سیاسی» بودن این اقدام دو ورزشکار ایرانی را رد کرد و گفت: «اگر قرار بر ماندن باشد، اين دو ورزشکار به صورت اجتماعی اقامت خواهند گرفت.»

به‌گفته وی در اين رقابت‌ها برای نخستين بار حراست وزارت ورزش و جوانان نيز با تیم ملی آمده بود.

نايب رئيس فدراسيون نجات غريق و غواصی افزود: «حتی در فرانسه نمايندگان وزارت امور خارجه به اين ورزشکاران تأکيد کردند که چنين کاری را انجام ندهيد چون قطعا به خود شما لطمه خواهد زد.»

اسفندياری اظهار امیدواری کرد که طی چند روز آينده اين دو ورزشکار به ايران بازگردند و اين قضيه «سياسی» نشود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سعید

    و گفتند: فزت ورب الکعبه

  • Omid

    انچه که می رود   آبروی من و توی ایرانیست

  • بهنام

    از جهنم جمهوری اسلامی فرار کردند و مطمئنن دیگر باز نخواهند گشت . بازتاب پناهندگی ورزشکاران در بعد بین المللی برای حکومت ننگین اسلامی گران آب میخورد و آبروی نداشته آنان را برای چند صد میلیون بار دیگر برده است .