ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بزرگترین جنگل مصنوعی ایران در آستانه نابودی است

حسین اميری خامکانی، نماينده زرند در مجلس شورای اسلامی گفته «بزرگ‌ترين جنگل مصنوعی دنيا» در شمال کرمان در آستانه نابودی است.

حسین اميری خامکانی، نماينده زرند در مجلس شورای اسلامی گفته «بزرگ‌ترين جنگل مصنوعی دنيا» در شمال کرمان در آستانه نابودی است.

اين نماينده مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، اعلام کرد که آموزش لازم جهت مديريت آب و خاک به کشاورزان در شرايط کم آبی فعلی صورت نگرفته و استفاده از روش سنتی‌های در شرايط جديد اقليمی جديد، بزرگترين جنگل مصنوعی دنيا در شمال کرمان را در خطر نابودی قرار داده است.

احتمالا اشاره نماينده زرند به باغ‌های ۱۲۰ هزار هکتاری پسته در نزدیکی شهر رفسنجان است.

اميری خامکانی گفته «در شرايط فعلی کيفيت آب به دليل آن که سطح آن پايين رفته است در حال افت است و املاحی در آن ظهور کرده و بايد با آنها مبارزه کرد که ما نتوانسته‌ايم اين کار را انجام دهيم.»

همچنين او ضمن اشاره به افت کيفيت خاک و حمله آفات جديد، از کاهش توليد و کيفيت محصولات کشاورزی به ويژه پسته در اين منطقه خبر داد.

به گفته اين نماينده مجلس سهم ايران از بازار پسته از ۸۰ درصد بازار جهانی به زير ۵۰ درصد رسيده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mansour

    چرا خبرنگاران زمان و زمانه از وقایع اتفاق افتاده و هنوز نی افتاده در زندان اوین،نیروگاه و  مراکز هسته ای باخبرند ولی نمی دانند(بخوانید  نمی خواهند بنویسند) که درآمد این باغ به چه کس و یا کسانی تعلق می گیرد و چرا رفسنجانی تلاش میکند که اب کوههای زاگروس و  الوند رود را به یزد و رفسنجان سرازیر کند.

  • mansour

    درآمد فروش پته این باغ( جنگل مصنوعی )در جیب چه کس و یا چه کسانی میرود؟ ایا رفسنجانی و باند مافیای مطیع فرمان وی مالک این جنگل مصنوعی هستند و یا در تصرف بیت رهبری می باشد؟