ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

الشباب مادر سه فرزند را در سومالی سنگسار کرد

شبه‌نظامیان الشباب، این زن ۳۳ ساله را به اتهام زنا سنگسار کردند. در وبسایت این گروه اعلام شده که این زن خودش خواستار مجازات بود تا گناهش پاک شود.

شبه‌نظامیان الشباب در سومالی، زنی ۳۳ ساله را به اتهام زنا سنگسار کردند. در وبسایت این گروه اعلام شده که این زن خودش خواستار مجازات بود تا گناهش پاک شود.

زنی ۳۳ ساله و مادر سه فرزند از سوی گروه اسلامگرای «الشباب» سنگسار شده است. در سایت این گروه از قول «قاضی شرع» آمده که این زن به زنا اقرار کرده و آماده بوده برای پاک شدن گناهش سنگسار شود.

سنگسار این زن روز جمعه ۲۶ سپتامبر در شهر براوه در ۱۸۰ کیلومتری جنوب موگادیشو صورت گرفته است. اسلامگرایان گفته‌اند این زن اقرار کرده بود که هم‌زمان با سه مرد ارتباط جنسی داشت.

شاهدان عینی گفته‌اند که این زن تا شانه در گودال رفته بود و شبه‌نظامیان نقاب‌زده الشباب و مردان غیرنظامی دیگر به سر و صورت او سنگ پرتاب کردند. نام این زن صفیه احمد اعلام شده است.

این نخستین مرتبه نیست که الشباب اقدام به اجرای احکام شرعی می‌کند. این گروه که با شبکه تروریستی القاعده ارتباط دارد، بارها در مناطق مرکزی و جنوبی سومالی، افراد را شلاق زده یا در ملاءعام اعدام کرده است.

دولت سومالی برای یافتن رهبر الشباب دو میلیون دلار پاداش تعیین کرده است. این جایزه برای اطلاعاتی داده می‌شود که به دستگیری «احمد عمر الیاس عبیده» بینجامد.

احمد عمر از اوایل ماه سپتامبر رهبر الشباب شده است. او جانشین احمد عبدی غودانی شد که روز اول سپتامبر، هدف حمله هوایی آمریکا قرار گرفت.

جان کیربی، سخنگوی پنتاگون پس از کشته شدن غودانی گفت هدف گرفتن او محصول یک سال کار مداوم سرویس‌های امنیتی و همکاری مقامات نظامی و قضایی است.

آمریکا برای یافتن غودانی ۷ میلیون دلار پاداش تعیین کرده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.