ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت شهردار، رئيس شورا و پنج مسئول شهر سيرجان به اتهام «فساد مالی»

در سال جاری تنها در يک پروژه آسفالت شهری از چهار ميليارد تومان بودجه تخصيص يافته، چيزی در حدود ۵۰ ميليون تومان آن صرف اين پروژه شده و سرنوشت باقی آن همچنان در ابهام است.

هفت نفر از اعضای شورا و مسئولان شهرداری سيرجان در استان کرمان به اتهام «فساد مالی» بازداشت شده‌اند.

عکس: آرشیو

عبدالرضا محبوبی‌زاده، شهردار و همچنين محمد ايران‌نژاد، رئيس شورای شهر سيرجان در ميان بازداشت‌شدگان هستند.

روزنامه اعتماد روز يکشنبه ششم مهر گزارش داد که اين بازداشت‌ها در پی اعلام سازمان بازرسی کل کشور در خصوص «حيف و ميل اموال عمومی در اين شهر» انجام شده است.

اين گزارش می‌افزايد: «بودجه سالانه شهرداری سيرجان در حدود ۱۳۰ ميليارد تومان در سال ۹۳ بوده است که گفته می‌شود ارقام قابل توجهی از آن توسط برخی افراد مسئول در شهرداری و اعضای شورای شهر به سرنوشت نامعلومی دچار شده است. از جمله اينکه در سال جاری تنها در يک پروژه آسفالت شهری از چهار ميليارد تومان بودجه تخصيص يافته، چيزی در حدود ۵۰ ميليون تومان آن صرف اين پروژه شده و سرنوشت باقی آن همچنان در ابهام است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سعید

    بیچاره سیرجانی ها! مگر چقدر از 13 میلیارد تومن رو دزدیدن؟ سردار خلبان، دکتر شهردار و کاندیدای مادام العمر ریاست جمهوری، استاد قالیباف یک تنه هزار هزار دزد از جان سیر یا از سیرجان رو حریفه. گر حکم کنند که مست گیرند در مشهد هر آنکه هست گیرند