ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرهنگسراها مجوز برپايی نمايشگاه نقاشی با المان‌های «زن» و «ساز» را ندادند

فرهنگسراها به نمایشگاه نقاشی گلايل همايی‌راد به‌دليل وجود المان‌های «زن» و «ساز» در تابلوهايش مجوز ندادند.

فرهنگسراها به نمایشگاه نقاشی گلايل همايی‌راد به‌دليل وجود المان‌های «زن» و «ساز» در تابلوهايش  مجوز ندادند.

نمایشگاه نقاشی گلايل همايی‌راد، در گالری «احسان» تهران برپاست.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گلايل همايی‌راد گفت: «برخی فرهنگسراها برای برپايی نمايشگاه نقاشی‌هايم با عنوان "بعد از زوال شايد تنها رد وجود من چکيده احساسم باشد" به من مجوز ندادند. بهانه‌ آن‌ها نيز حضور "زن" و "ساز" در تابلوهای نقاشی بود. در حالی که اين المان‌ها به‌صورت سورئال در نقاشی‌هايم هستند.»

به‌گفته او شرط نخست آن‌ها برای برگزاری نمايشگاه، اين بود که پنج تابلويی که تصوير زن در آن‌هاست حذف شوند، اما بعد به تصوير سازها هم ايراد گرفتند و او مجبور شده است، آثارش را برای نمايش، به يک گالری خصوصی ببرد.

گلايل همايی‌راد پرسیده است که «چرا سازهايی مانند عود و دف بايد از هنر ما حذف شوند و به‌خاطر وجود آن‌ها، مجوز برپايی يک نمايشگاه لغو شود».

نمايشگاه آثار اين هنرمند هم‌اکنون در گالری «احسان» تهران برپاست. آثار این نمایشگاه ۱۰ تابلوی نقاشی با تکنيک آزاد و به سبک سورئال، امپرسيون و پست مدرن با موضوع موسيقی سنتی است.

گلايل همايی‌راد ليسانس ادبيات دارد. او دوره‌ سبک‌شناسی هنر را در کپنهاگ دانمارک گذرانده است. شرکت در يک نمايشگاه گروهی در کپنهاگ و برگزاری يک نمايشگاه انفرادی در تهران در سال ۱۳۸۶ از فعاليت‌های هنری اوست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 66

    […] فرهنگسراها مجوز برپایی نمایشگاه نقاشی با المان‌های «ز…رادیو زمانه ۷ مهر ۱۳۹۳ فرهنگسراها به نمایشگاه نقاشی گلایل همایی‌راد به‌دلیل وجود المان‌های «زن» و «ساز» در تابلوهایش  مجوز ندادند. […]