ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«قتل‌عام خانوادگی» در گچساران

پدر یک خانواده در استان کهگيلويه و بويراحمد که معتاد به «شيشه» بوده، خود و اعضای خانواده‌اش را با «قمه» مصدوم کرد که منجر به مرگ دو نفر شد.

پدر یک خانواده در استان کهگيلويه و بويراحمد که معتاد به «شيشه» بوده، خود و اعضای خانواده‌اش را با «قمه» مصدوم کرد که منجر به مرگ دو نفر شد.

روزنامه شهروند روز سه‌شنبه هشتم مهر نوشت: «شامگاه يکشنبه (ششم مهر) حوالی ساعت ٢٢ خبر جنايتی از يکی از روستا‌های گچساران به نام "تلخاب شيرين" از طريق مردم به سامانه ١١٠ اعلام شد و سريعا مأموران انتظامی به محل اعزام شدند. مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند اعضای يک خانواده که شامل يک مرد و زن و دو دختر می‌شدند، قربانی جنايتی هولناک شده‌اند.»

اين گزارش می‌افزايد: «نيرو‌های امدادی مجروحان را به بيمارستان رساندند که متأسفانه پدر خانواده و دختر کوچکترش که تنها شش ‌سال سن داشت، جان خود را از دست دادند و مادر اين خانواده نيز در کما به‌سر می‌برد.»

مأموران انتظامی گفته‌اند اين پدر ٣٢ ساله به نام ابراهيم «پس از مصرف بيش از حد شيشه، با قمه به جان خانواده‌اش افتاده و پس از مجروح کردن آنان، خود را نيز کشته است.»

قتل‌های خانوادگی، در دسته‌بندی مربوط به قتل‌های کشور، بيشترين  آمار را به خود اختصاص داده است.

هفته گذشته هادی مصطفايی، معاون مبارزه با جرايم جنايی پليس آگاهی خبر داد که روزانه يک قتل خانوادگی در کشور اتفاق می‌افتد و بيشتر قربانيان نيز زن هستند.

در بسياری از پرونده‌های مربوط به قتل‌های خانوادگی، قاتلان به دليل مسائل ناموسی، خيانت و اختلاف‌های مالی مرتکب قتل شده‌اند.

در اين ميان، مصرف شيشه و توهمات ناشی از آن در وقوع همسرکشی که بيشتر قربانيان آن زنان بوده‌اند نقش مهمی داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.