ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دعوا بر سر گوسفند در آستانه عيد قربان باعث مرگ سه نفر در ایران شد

در اين درگيری که روز جمعه ۱۱ مهر در منطقه عشايری «کوچرو» بر سر يک گوسفند رخ داد، دو برادر حين درگيری در دم کشته شده‌اند و يک برادر ديگر نيز هم در بيمارستان جان باخته است.

در آستانه عيد قربان، دعوا بر سر يک گوسفند باعث مرگ سه برادر در ایران شد. عيد قربان يکی از اعياد مسلمانان است که در آن حيواناتی همچون گاو، گوسنفد و شتر ذبح می‌شوند. در ايران فردا يکشنبه ۱۳ مهر برابر با دهم ماه قمری ذی‌حجه، عيد قربان و روز تعطيل رسمی است.

به گزارش روز شنبه ۱۲ مهر خبرگزاری دولتی ايرنا، اين درگيری در روستای رحمت‌آباد حد فاصل شهرهای زرقان و خرامه در استان فارس رخ داده است.

به گفته يک منبع که نامش فاش نشده، در اين درگيری که روز جمعه ۱۱ مهر در منطقه عشايری «کوچرو» بر سر يک گوسفند رخ داد، دو برادر حين درگيری در دم کشته شده‌اند و يک برادر ديگر نيز هم در بيمارستان جان باخته است.

علت اين درگيری اعلام نشده است.

روستای يک‌هزار و ۵۰۰ خانواری رحمت‌آباد که اغلب شغل آنان کشاورزی و دامداری و بيشتر جمعيت‌شان عشاير کوچروی اسکان يافته هستند، در ۵۵کيلومتری شمال شرق شيراز قرار دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علیرضا

    قران را به زبان خودت بخوان یعنی اینکه بفهم چه میخوانی بجز قصه و داستان چیز دیگری در آن نمی توان یافت تمام آنها هم کپی برداری از کتب دیگر هست علی بن ابیطالب دشمن ایرانیان و قاتل جان هزاران انسان بود: «««»»» 1. علی مشاوره نزدیک عمر در حمله به ایران بود منبع: (تاریخ طبری، جلد 5، ص 1943 و 1945، اخبار الطول ص 147 و نهج البلاغه ص 443 – 446). ــــــــــــــ 2. کشتار ایرانیان به دستور علی : در زمان علی، مردم استخر چندین بار قیام کردند.علی در یکی از آن موارد «عبدالله بن عباس» را در راس لشکری به آنجا گسیل داشت و شورش توده ها را در سیل خون فرونشاند. منبع: (فارسنامه ابن بلخی، ص 136) ــــــــــــ 3. علی در نبرد “لیله الحریر” : علی در نبردی بنام “لیله الحریر” در حدود ۵۰۰ تا ۹۰۰ نفر را از دم تیغ گذراند. منبع: (منتهی الا مال . جلد ۱٫ صفحه ۱۵۳) «««ـــــ»»» پ ن: بسیجیان تازی پرست نیز امروز سعی میکنند همچون امام خویش مردم آزادی خواه را به بدترین شکل ممکن سرکوب کنند.

  • مرادی

    پسر را نکش . ثابت کردی که حاضری از هر چه علاقه داری میتوانی بگذری. اطاعت من را بر هر چیز ترجیح میدهی. گوسفند را ذبح کن و به فقرا بده. سوره حج آیه 28 " فَكُلُوا مِنْها وَ أَطْعِمُوا الْبائِسَ الْفَقِيرَ" كلمه" بائس" از" بؤس" است كه به معناى شدت فقر و احتياج است. و اين آيه شريفه مشتمل بر دو نوع حكم است يكى ترخيصى كه همان امر به خوردن از قربانى است و يكى الزامى كه عبارت است از اطعام به فقير.(نقل از ترجمه تفسیر المیزان)(بمعنی تایید تمام نظرات این تفسیر نیست). همین یک دستور فقیران جهان را تحت حمایت قرار میدهد هر چند در مدتی کوتاه... اسلام را با قرآن بشناسیم. با خواندن آیات آن بطور پیوسته و مرتبط. جدا خواندن آیات به اختلاف بین مومنین منجر میشود همچنانکه شده است...

  • بهنام

    تا این خرافات قرون وسطائی از کشورمان رخت بر نبندد و به جای آن علم و آگاهی و شعور اجتماعی جایگزین نشود ، همین روال ادامه دارد . لابد این برادران الان در بهشت هستند و ریختن خون میلیونها گوسفند در این روز ثوابی بهشتی و اخروی دارد . آداب و رسوم جاهلیت و اسلام من در آوردی محمد برای سر گرمی اعراب بادیه نشین .