ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشف بزرگ‌ترین محموله هروئین تاریخ آلمان در یک کامیون ایرانی

پلیس آلمان در شهر اسن ۳۳۰ کیلوگرم هروئین را در یک کامیون ایرانی کشف کرد. این بزرگ‌ترین کشف محموله هروئین در آلمان است.

پلیس آلمان در شهر اسن، ۳۳۰ کیلوگرم هروئین را در یک کامیون ایرانی کشف کرد. این بزرگ‌ترین کشف محموله هروئین در آلمان است.

به‌گزارش رویترز، هروئین‌های کشف‌شده در شیشه‌های خیارشور و سیرترشی ایرانی جاسازی شده بود و معادل ۵۰ میلیون یورو قیمت دارد.

در این رابطه روز پنجشنبه ۹ اکتبر/ ۱۷ مهر پلیس آلمان در شهر اسن، واقع در غرب این کشور، دو مرد را دستگیر کرده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های آلمان این محموله از ایران وارد شده و دو فرد دستگیرشده برادر هستند که با یک گروه قاچاق مواد مخدر عراقی ـ سوری رابطه داشته‌اند. این گروه شبکه‌ای است که سال‌ها در کار قاچاق مواد مخدر است.

راننده کامیون ایرانی نیز دستگیر شده اما هنوز معلوم نیست که از این محموله اطلاع داشته است یا نه.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • غلام عسگری

    درابتدا بايد بگويم اين يک شرمندگي بزرگ است براي کشورهايي که همچنان با رژيم تروريست پرور وقاچاقچيان حرفه اي درحال معامله وبازيهاي پيش وپس پرده هستند ازجمله کشورالمان که درصادرات لوازم سرکوب به حکومت اخوندها نقش اول را دارد وازطرفي نشانگران است که سخن گفتن کشورهاي صنعتي وسرمايه داري جهان ازحقوق بشريک دروغ بزرگ بيش نيست زيرا عامل سرکاراوردن چنين حکومتهاي ادمخواري خود انها بوده وهستند چراکه انچه برايشان دردرجه اول اهميت قراردارد منافع اقتصادي ودوم رقابت استراتژيکي با دول رقيب درمنطقه نفتخيز خاورميانه بوده ازاين رو دست جمهوري اسلامي را طي سي وشش سال گذشته براي انجام جنايات بيشماردرداخل وخارج ازکشوربازگذاشته است وحاکمان داعشي درايران ازچنين موقعيتها درجهت برنامه هاي خود استفاده کرده اند واين اولين بارنيست که رژيم ملايان چنين محموله هاي انسان کشي را به اروپا وافريقا وامريکا وسايرنقاط جهان صادرميکنند اميداست سران حکومتهاي بزرگ جهاني به صداي ملت ايران گوش دهند وازبازيهايي که موجب ماندگاري اين حکومت ضد بشري ميشود دست بردارند.چراکه درفرداي ازادي ملت ايران انها را نخواهد بخشيد.

  • بهنام

    فقط سپاه قاچاقچیان پاسدار و برادران گمنام امام زمان که سالهاست دنبال اسم خود میگردند قادر به ارسال این محموله بزرگ به خارج از کشور هستند .

  • حميد٢٢١

    به احتمال قرين به يقين برادران قاچاقچي سپاهي و اعوان وانصار بيت رهبري در اين پرونده قاچاق همدست هستند. اين محموله از مرز هاي زميني كشور خارج شده ودر مسير راه از چندين كشور اروپايي عبور كرده است.

  • مرید

    سپاه پاسداران بزرگترین کارتل صادرات موارد مخدر از افغانستان به باقی دنیاست. ادعا هم می کن که از محل درآمد این کار هزینه های ولخرجی های خارجی توسعه تشیع را تقبل می کند. سال قبل یک هواپیما با محموله 25 تن تریاک در فرودگاه امام توقیف شده که بعد وزارت بهداشت را انداختند جلو که مال ما بوده و قرار است از آن لابد برای هزار سال آینده داروی مخدر درست کنیم. منافع مالی در ایران بسیار بیش از نفت است. اگر ایران کشوری بود برای خودش یکی از ثروتمندترین ها بود و مرفه ترین مردم را می داشت ولی فعلا طیولدارانی دارد که مانع رشد آن هستند

  • hasani

    این محموله  ۳۳۰ کيلوگرمی هرويين چگونه از مرز ایران خارج شده؟  غیراز درگیر بودن پاسداران در امر قاچاق ؟.  در ایران پخاطر داشتن چند گرم اعدام میکنند!