ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مدير کل ثبت احوال استان يزد: غيريزدی‎‎ها در ۴۴ درصد طلاق‎‎های استان نقش دارند

مديرکل ثبت احوال استان يزد با بیان این‌که يزد در زمره چهار استان دارای کم‌ترين طلاق در ایران است، نقش «غیریزدی‌ها» در آمار طلاق این استان را ۴۴ درصد اعلام کرد.

مديرکل ثبت احوال استان يزد با بیان این‌که يزد در زمره چهار استان دارای کم‌ترين طلاق در ایران است، نقش «غیریزدی‌ها» در آمار طلاق این استان را ۴۴ درصد اعلام کرد.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد طباطبايی، مديرکل ثبت احوال استان يزد، گفت: «در ۱۳ درصد طلاق‎‎های ثبت‌شده استان، زوجين هر دو غيريزدی و در ۳۱ درصد يک طرف غيريزدی بوده است.»

وی، رتبه استان یزد در نرخ طلاق کشور را ۲۸ عنوان کرد و افزود: «تنها استان‎های سيستان و بلوچستان، ايلام و چهارمحال و بختياری در تعداد طلاق وضعيت بهتری نسبت به استان يزد دارند.»

با این حال محمد طباطبايی، آمار طلاق نيمه اول امسال در استان یزد را ۶۱۲ مورد اعلام کرد و گفت: «آمار اين رويداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد رشد داشته است.»

به‌گفته مديرکل ثبت احوال استان يزد آمار ثبت ازدواج استان یزد در شش ماهه نخست امسال چهار هزار و ۵۰۶ بوده که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی علت اصلی کاهش آمار ثبت ازدواج را «کاهش جمعيت در آستانه ازدواج» عنوان کرد.

محمد طباطبايی همچنین با اشاره به نسبت ازدواج به طلاق گفت: «در استان يزد به ازای هر هشت ازدواج يک طلاق ثبت می‎‎شود و اين در حالی است که در کشور به‌طور متوسط هر پنج ازدواج يک مورد به طلاق می‎‎انجامد.»

مديرکل ثبت احوال استان يزد جمعيت این استان را يک ميليون و ۵۶ هزار و ۳۱۸ نفر اعلام کرد که ۱/۳۵ درصد از کل جمعيت ایران را شامل می‏‎‎شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.