ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خبرنگار تلويزيون انگليسی‌زبان ايران به «جاسوسی» متهم شد

مدیر اتاق خبر پرس تی‌وی گفته احتمال می‌رود دليل اين اتهام، پوشش اخبار مربوط به موضع ترکيه در قبال تروريست‌های داعش در کوبانی و مناطق اطراف آن بوده باشد.

سرناشيم، خبرنگار پرس‌ تی‌وی، تلويزيون انگليسی‌زبان ايران از سوی ترکيه به «جاسوسی» متهم شده است.

سرنا شیم، خبرنگار پرس تی وی

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حميدرضا عمادی، مدير اتاق خبر پرس تی‌وی گفت: «با خانم "سرناشيم" صحبت کردم و وی بيان کرد زمانی که برای تهيه خبر، هتل محل اقامت خود را ترک کرده، افرادی که به گفته وی مأموران امنيتی ترکيه بودند به محل اقامت او مراجعه و راجع به وی سؤالاتی کرده‌اند و وقتی که به مأموران امنيتی اعلام می‌شود که خانم سرناشيم فقط يک خبرنگار است، آن‌ها ادعا می‌کنند که وی جاسوس است و بايد به محض رويت اين خانم حضور وی را به ماموران امنيتی اطلاع دهند.»

به گفته عمادی «احتمال می‌رود دليل اين اتهام، پوشش اخبار مربوط به موضع ترکيه در قبال تروريست‌های داعش در کوبانی و مناطق اطراف آن بوده باشد.»

مدير اتاق خبر پرس تی‌وی در خصوص آخرين وضعيت سرناشيم افزود: «در حال حاضر فقط تحقيقاتی از وی صورت گرفته و اين خبرنگار فعلا آزاد است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.