ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«سخنان امام جمعه‌ای در فارس باعث خشونت در يک مراسم شد»

نرگس محمدی، بازیگر سریال «ستایش» که قرار بود در مراسمی در «زرین‌دشت» به روی صحنه برود به دلیل سخنان امام جمعه شهر در ابتدای مراسم درباره حجاب او، از این کار خودداری کرد.،

سخنان حجت‌الاسلام رضا بازيار، امام جمعه شهرستان زرين‌دشت در استان فارس در خصوص پوشش نرگس محمدی، بازيگر سريال ستايش باعث خشونت در يک مراسم شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نرگس محمدی هفته گذشته به يک مراسم جشن در شهرستان زرين‌دشت دعوت شده بود و مردم نيز با تهيه بليت در مراسم شرکت کرده بودند.

در بيلبوردهای تبليغاتی اين مراسم که در سطح شهر نصب شده بود، نوشته شده بود که برنامه با حضور «نرگس محمدی» بازيگر نقش «ستايش» برگزار خواهد شد اما اتفاقاتی افتاد که با وجود حضور اين بازيگر در سالن، او به روی سن نرفت.

در ابتدای مراسم، امام‌جمعه زرين‌دشت سخنرانی داشت که در پايان سخنان خود اعلام کرد که خانم نرگس محمدی «امشب با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهد آمد.»

اما نرگس محمدی پس از اطلاع يافتن از اين سخنان، گفت که حجابش کامل است و با چادر به روی سن نخواهد رفت و در نهایت نیز سالن را ترک کرد.

اين گزارش می‌افزايد: «جمعيت زياد حاضر در سالن که با وعده حضور نرگس محمدی بليت تهيه کرده بودند وقتی متوجه شدند که قرار نيست ستايش به روی سن بيايد، شروع به اعتراض کردند که در اين ميان اعتراضات بالا گرفت و باعث زد و خورد و آسيب رساندن به وسايل سالن شد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    بشما چه مربوط که مردم چی میپوشند؟!

  • Neda

    سی و پنج سال است که کل ایران دچار زلزله جهل و توهم و فریب و دروغ شده!