ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حداکثر ساعت کار مفيد در ايران، ۲۵ دقيقه

رئيس کميسيون اقتصادی مجلس، اعلام کرد که در ايران حداقل ساعت کار مفيد ۱۵ دقيقه و حداکثر ۲۵ دقيقه است.

ميزان ساعت کار مفيد کارمندان ايران به کمترين حد خود رسيده‌است.

به گزارش پايگاه خبری «خبرآنلاين»، ارسلان فتحی‌پور، رئيس کميسيون اقتصادی مجلس، اعلام کرد که در ايران حداقل ساعت کار مفيد ۱۵ دقيقه و حداکثر ۲۵ دقيقه است.

وی در گفت‌و‌گو با خبرآنلاين ضمن تأکيد بر اينکه اقتصاد ايران در وضعيت رکود به سر می‌برد، گفت که موضوع بهره‌گيری مفيد از زمان فعاليت نيروی انسانی به دغدغه‌ای بزرگ برای مديران اقتصادی اين کشور بدل شده‌است.

او ابراز اميدواری کرد که بتوان با تصويب فوری لايحه دولت برای خروج از رکود اقتصادی و انجام ديگر اصلاحات ضروری، از جمله افزايش بهره‌وری بازارکار و حداکثر کار مفيد، بتوان به اين رکود پايان داد.

ايران در آخرين گزارش «مجمع جهانی اقتصادی» از شاخص رقابت‌پذيری جهانی در ميان ۱۴۴ کشور رتبه ۸۳ را با کسب چهار امتياز به خود اختصاص داد. اما در ميان المان‌های اندازه‌گيری برای اين شاخص، بهره‌وری بازار کار قرار داشت که ايران در آن رتبه ۱۴۲ را کسب کرده‌بود. کاهش بی‌سابقه حداکثر کار مفيد در ايران با اندازه‌گيری‌های مجمع جهانی اقتصاد خوانا است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • «حداقل ساعت کار مفید ۱۵ دقیقه و حداکثر ۲۵ دقیقه است» « Radio Koocheh

    […] رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، اعلام کرد که در ایران حداقل ساعت کار مفید پانزده دقیقه و حداکثر بیست و پنج دقیقه […]