ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير ارشاد درخواست توقيف فيلم‌ها را رد کرد

علی جنتی، وزير ارشاد درخواست احمد سالک، رئيس کميسيون فرهنگی مجلس را برای توقيف هشت فيلم که به‌گفته او در مورد «فتنه» است، رد کرد.

علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران درخواست احمد سالک، رئيس کميسيون فرهنگی مجلس را برای توقيف هشت فيلم که به‌گفته او در مورد «فتنه» است، رد کرد. مقامات نزديک به حکومت ايران از اعتراضات به انتخابات سال ۱۳۸۸ به عنوان «فتنه» ياد می‌کنند.

باران کوثری و نوید محمدزاده در فیلم «من عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان

به گزارش روز سه‌شنبه ۲۹ مهر روزنامه اعتماد، علی جنتی گفت: «پخش فيلم‌ها براساس قانون و ارزش‌ها انجام می‌شود و قرار نيست هر کسی برای ما تعيين تکليف کند که چه فيلمی پخش شود با نشود.»

جنتی افزود: «خودمان توجه داريم که کدام فيلم مربوط به فتنه است و جلويش را می‌گيريم و اگر اين‌گونه نباشد طبق ضوابط قانونی و ارزش‌ها نمايش داده می‌شود.»

چندی پيش رئيس کميسيون فرهنگی مجلس ايران گفته بود که در نامه‌‌ای به وزير ارشاد، خواهان جلوگيری از اکران هشت فيلم از جمله «قصه‌ها»، «آشغال‌ها» و «عصبانی نيستم» شده است.

کانون کارگردانان سينمای ايران نيز ۲۱ مهرماه امسال در واکنش به اين درخواست احمد سالک، در نامه‌ای خطاب به حجت‌الله ايوبی، رئيس سازمان سينمايی از وی خواستند تا در مقابل «فشار‌ها برای اکران ‌نکردن بعضی از فيلم‌ها» تسليم نشود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.