ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستگیری ۵۰ نفر از افراد سابقه‌دار شهر اصفهان

نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان اصفهان برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان اسید‌پاشی، اقدام به بازداشت ۵۰ نفر از افراد سابقه‌دار این شهر کرده است.

گفته می‌شود در پی افزایش فشار‌ افکار عمومی بر نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان اصفهان برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان اسید‌پاشی، پلیس اصفهان اقدام به دستگیری ۵۰ نفر از افراد سابقه‌دار این شهر کرده است.

هادی مصطفایی معاون پلیس آگاهی ناجا اعلام کرده طی ۲۴ ساعت آینده اخبار جدیدی از پرونده اسیدپاشی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت

به گزارش منابع خبری در ایران، پلیس اصفهان تاکید کرده است که افراد بازداشت شده در این عملیات از «اراذل و اوباش» شهر اصفهان هستند.

این افراد امروز چهارشنبه (۳۰ مهر) در نقاط مختلف شهر اصفهان دستگیر شده‌اند. اغلب آنان سابقه «ایجاد رعب و وحشت در مردم»، «مزاحمت»، «جراحت (مثل گوش‌بری،بريدن بینی)، «دعوا»، «درگیری» و «خرده‌فروشی مواد مخدر» داشته‌اند.

سرهنگ یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان نیز گفته است: «از اين افراد شرور ۱۵ دستگاه موتورسيكلت، پنج خودروی سواری، چهار كيلوگرم انواع مواد مخدر و روان گردان ،۶۵ قبضه انواع سلاح‌هاي سرد و مواد الکلی كشف و ضبط شده است.

گفته می‌شود بازداشت ۵۰ نفر یاد شده که در پیوند با اجرای طرح امنيت محله محور دستگیر شده‌اند می‌تواند مرتبط با پرونده اسید‌پاشی‌ها در اصفهان باشد و عملیات پلیس با هدف معرفی یک یا چند تن عاملان اسید‌پاشی‌های اخیر در این شهر صورت گرفته باشد.

هادی مصطفایی معاون پلیس آگاهی ناجا اعلام کرده طی ۲۴ ساعت آینده اخبار جدیدی از پرونده اسیدپاشی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

مردم در اصفهان و تهران در اعتراض به ناامن بودن فضای شهری و حمله‌های متعدد اسید پاشی به زنان تجمع کرده‌اند. در اصفهان تجمع کنندگان مقابل دادگستری رفته‌ و خواستار برخورد سریع‌تر با عوامل این جنایت‌ها شده‌اند. گزارش‌های رسمی از حضور بیش از دو هزار نفر در تجمع اصفهان خبر می‌دهد.

در فیلم‌هایی که شهروندان روی شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک منتشر کرده‌اند این شعارها به گوش می‌خورد: «نیروی انتظامی چشمان خواهرم کو؟»، «روحانی، روحانی ما امنیت نداریم»، «اصفهان شهرماست، امنیت حق ماست»، «زاینده رود خشک شده، اسید پاشی مد شده»، «مرگ بر اسید پاش».

در تحصن مقابل دادگستری اصفهان، معترضان این پرسش را نیز مطرح کردند که چرا با وجود تعداد زیادی دوربین مداربسته در خیابان‌های شهر که به بهانه تامین امنیت نصب شده‌اند، هیچ اقدامی برای شناسایی و معرفی عاملان اصلی صورت نگرفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • rahman

    اخه این قضیه چه ربطی داره به سابقه دار ها والا ما 30 ساله از خدا عمر گرفتیم اما تا حالا نشنیدیم ادم سابقه دار اسید پاشی کنه

  • اسماعیل احمدی / زرتشت

    درود .پیروان دیکتاتور با این جنایت قافیه را باخته اند .........

  • رویا

    چه کسی هست که نداند که اسیدپاشی ها یک جرم عادی نبوده و تروریسمی است که علیه مردم راه انداخته شده، این موضوع چه ربطی به اشرار دارد؟ آن هم باچهارتا ساتور و چاقو که در هر آشپزخانه ای پیدا می شود! مردم میدانند سر این قضایا به نوع تفکر امثال مصباح و قرارگاه عمار و انصار وابسته است. هر وقت یکی از برادران تروریست را گرفتند آن وقت شاید جرات کرده باشند و کاری کرده باشند.

  • بهنام

    برای خودشون هم دارد خیلی گران تمام میشود . نکته حائز اهمیت اینکه طباطبایی امام جمعه شهر و مظاهری نماینده رهبر پوشالی ، خفه خوان گرفته و به هیچ وجه این اعمال جنایتکارانه را محکوم نکرده اند و همین امر نشان از دو رویی و تناقض بسیار زیاد در رفتار و اعمال پستشان است .

  • علی

    کسانی که در تریبونهای نماز جمعه و رسانه های حکومتی خشونت را تقدیس میکنند باید جوابگوی این جرایم باشند.

  • مرید

    چار تا چاقو و سیخونک انداختن رو زمین که چی؟ سر کی می خواهند کلاه بگذارند؟ مردم که دیگر جربزه طلب حقوق خود را ندارند. از کی می ترسند که نمایش های الکی سر هم می کنند؟ احمد شهید مفلوک؟

  • حسین اصفهانی

    درود بر مردم اصفهان که از حق اعتراض خود استفاده میکنند.