ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حکم غنچه قوامی صادر شد

محمود عليزاده طباطبايی، وکيل غنچه قوامی گفته است که حکم موکلش صادر شده اما از جزئيات آن فعلا خبری ندارد.

محمود عليزاده طباطبايی، وکيل غنچه قوامی گفته است که حکم موکلش صادر شده اما از جزئيات آن فعلا خبری ندارد.

غنچه قوامی

عليزاده طباطبايی شامگاه چهارشنبه ۳۰ مهر به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت: «من امروز به دادگاه رفتم تا حکم صادر شده را از دادگاه بگيرم که دادگاه بيان کرد، حکم برای تايپ رفته است و روز شنبه از تايپ می‌آيد و من آن روز حکم موکلم را دريافت می‌کنم.»

وکيل غنچه قوامی با اعلام اين‌که اتهام موکلش «فعاليت تبليغی عليه نظام» است که از سه ماه تا يک سال محکوميت دارد، ابراز اميدواری کرد با توجه به اين‌که موکلش «پيشينه و سوء‌سابقه نداشته، دادگاه حداقل محکوميت را صادر کند.»

غنچه قوامی، شهروند بريتانيايی - ايرانی‌تبار، ۳۰ خرداد امسال برای تماشای مسابقه واليبال تيم ايران مقابل ايتاليا به ورزشگاه آزادی رفته بود. او در آن روز همرا‌ه با عده ديگری از زنان بازداشت شد، اما با سپردن تعهد آزادش کردند. ۹ تيرماه، هنگامی که به بازداشتگاه مراجعه کرد تا وسايل شخصی‌اش را تحويل بگيرد، بار ديگر بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان اوين به‌سر می‌برد.

اولين و آخرين جلسه محاکمه غنچه قوامی روز سه‌شنبه ۲۲ مهر در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به شکل غيرعلنی برگزار شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    هموطنان ما در خارج خوشی دلهایشان را زده است . یکی دوان دوان میرود ایران که مادر بزرگ خود را ببیند و نتیجه ۴۴۴ روز انفرادی و ۱۰ سال اوین. واز این بی فکری ها ودل به دریا زدن ها فراوان داشته ایم. میلیونها زن در بند در جهنم ایران خواب آنرا می بینند که شانس غنچه قوامی را داشتند و برای همیشه عطای ایران را به لقایش می بخشیدند و غنچه زیبا می آید به ایران که والیبال تماشا کند؟ فکر میکرد در ایران نقل و نبات پخش میکنند؟ من اخبار را از نزدیک دنبال نمیکنم ولی رابطه والیبال و اوین کمی مبهم است. بهر حال آرزوی آزادی هر چه زودتر غنچه زیبا را داشته و وطن آنجاست که آزادی هست.