ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احضار نماينده عضو کميته پيگيری پرونده بابک زنجانی به دادگاه

اميرعباس سلطانی، نماينده مجلس ايران و عضو کميته پيگيری پرونده بابک زنجانی به دادگاه احضار شده است.

اميرعباس سلطانی، نماينده مجلس ايران و عضو کميته پيگيری پرونده بابک زنجانی به دادگاه احضار شده است.

اميرعباس سلطانی در مورد اين‌که بابک زنجانی در زندان باشد، ابراز ترديد کرده بود.

به گزارش روز پنجشنبه اول آبان روزنامه شرق، حسين دهدشتی يکی از نمايندگان مجلس خبر احضار سلطانی را تأييد کرده و می‌گويد: «نمی‌دانم دليل اين کار چه بوده؟ نماينده حق دارد در مورد مسايل مختلف اظهارنظر کند و فساد هميشه خط‌‌ قرمز بيان مسايل است.»

وی در مورد «درخواست‌های مکرر» برای حضور نماينده قوه‌ قضائيه در جلسه‌های کميسيون انرژی مجلس خبر می‌دهد: «سه‌بار درخواست کرده‌ايم و هيچ‌بار هم نماينده‌ای به جمع کميسيون اضافه نشده است. ما پيگير اخبار تخلف هستيم و نمی‌شود نماينده مجلس در اين زمينه بی‌اطلاع باشد. اگر ورود به‌موقع مجلس و سخنان وزير نفت نبود، شايد پرونده زنجانی مدت ديگری به همان شکل ادامه می‌يافت. به همين‌ خاطر نمايندگان نيازمند تقدير‌ند نه احضاريه.»

عليرضا محجوب يکی ديگر از نمايندگان مجلس نيز خبر احضار اميرعباس سلطانی را شنيده و می‌گويد: «نمايندگان پيگير در مجلس در اين زمينه به‌طور کامل از ايشان دفاع خواهند کرد.»

سلطانی عضو کميسيون انرژی مجلس و يکی از اعضای کميته سه‌نفره پيگيری پرونده بابک زنجانی است.

سلطانی اواسط مهرماه امسال در مورد اين‌که بابک زنجانی در زندان باشد، ابراز ترديد کرده و گفته بود: «اعضای تيم زنجانی يک ‌باند هستند و مافيا دارند و مدام بابک‌سازی می‌کنند، بابک زنجانی کوچک‌تر از اين حرف است که همه اين کارها را به تنهايی انجام داده باشد.»

به گفته سلطانی «شرايط زنجانی ايده‌آل است حتی از زمانی که آزاد بود هم راحت‌تر است. نگرانی ندارد و عواملش در وزارتخانه‌های مختلف و دستگاه‌های سياسی و اقتصادی فعال هستند. زنجانی اکنون آزاد نيست اما صد‌ نفر مانند بابک زنجانی کارهای او در بيرون از زندان را پيش می‌برند.»

بابک زنجانی به اتهام پرداخت نکردن بدهی هشت هزار و ۶۰۰ ميليارد تومانی خود به وزارت نفت، دی‌ماه سال ۱۳۹۲بازداشت شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    ما که از نحوه سانسور این سایت باید سر به کوه و بیابون بگذاریم . یا کامل سانسور کنید یا آدم را گیج نکنید . بعضآ شده که در کامنتهای خود بنده مطلب فحاشی وجود نداشته و فقط اصطلاحی که برای برخی اعمال مجرمانه و بد کاربرد دارد را نوشته ام ولی با سانسور سایت اینگونه به خواننده القا میگردد و فکر میکند آیا این کلمه آیا چقدر بد و زشت بوده که سایت آنرا سانسور کرده است .

  • esi

    مججج تباه*** آغ. بخوانید. پدر خوانده مافیا