ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«با من از دریا بگو» درهلند

به کارگردانی رضا علامه‌زاده

فیلم مستند داستانی «با من از دریا بگو» به کارگردانی رضا علامه‌زاده در لاهه هلند به نمایش درآمد. «با من از دريا بگو»به تهيه‌كنندگى بيژن شاهمرادى است و موسيقى آن اثر اسفنديار منفردزاده، آهنگ‌ساز صاحب نام و شناخته شده ایرانی است. اين فيلم  در رابطه با كشتار زندانيان سياسى در تابستان ٦٧ است.

در این اجرای اختصاصی که برای مخاطب غیر فارسی زبان صورت گرفت، پس از نمایش فیلم جلسه پرسش پاسخ با حضور کارگردان فیلم برگذار شد. در این جلسه پرسش و پاسخ مهسا علیمردانی، فعال رسانه‌های آنلاین در حوزه امنیت وحقوق بشر و همچنین روژ عبدالفتاح، مستند ساز کرد اهل سوریه نیز علامه‌زاده را همراهی کردند. توری ایگرمن، هنرمند و وبلاگ نویس آشنا به مسائل ایران نیز گرداننده جلسه پرسش و پاسخ بود.

رضا علامه‌زاده در شهر ساری متولد شده‌است و کارگردانی را در آکادمی فیلم و تلویزیون در سال‌های ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۹ فراگرفته‌است. او از سال ۱۹۸۳ ساکن هلند است.

«با من از دریا بگو» همچنین قرار است در تاریخ پانزدهم نوامبر در شهر آمستردام، سالن دلفی از سوی رادیو زمانه برای فارسی زبانان نیز با حضور کارگردان به نمایش گذاشته شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.