ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درآمد خانوار‌های ايرانی از فروش اموال دست دوم

با آن‌که خريد و فروش کالاهای دسته دوم در ايران چندان متداول نيست اما این نوع کسب درآمد در میان خانوارهای ایرانی کم کم رواج می‌گیرد.

با آن‌که خريد و فروش کالاهای دست  دوم در ايران چندان متداول نيست اما این نوع کسب درآمد در میان خانوارهای ایرانی کم کم رواج می‌گیرد.

به‌گزارش تارنمای صدای اقتصاد، خانوارهای ايرانی به‌طور متوسط از محل فروش کالاهای دست دوم خود سالانه به‌طور میانگین حدود ۹۳۳ هزار تومان درآمد کسب می‌کنند.

بنا به این گزارش، دامنه کسب درآمد از اين محل بسيار متفاوت است تا جايی که به بيش از هفت ميليون تومان در میان خانوارهای مختلف هم می‌رسد.

برآوردهای بانک مرکزی ایران از بودجه خانوارهای شهری در سال گذشته نشان می‌دهد که يک خانواده يک نفره در سال چيزی در حدود ۲۴۲ هزار تومان در سال از محل فروش کالاهای دست دوم خود کسب درآمد می‌کند این در حالی است که يک خانوار ۹ نفره در سال گذشته به‌طور متوسط از محل فروش کالاهای دست دوم خود، بيش از هفت ميليون و ۵۲۴ هزار تومان درآمد کسب کرده است.

بدین ترتیب با توجه به افزايش تعداد بعد خانوار، ميزان کسب درآمد سالانه از اين محل رو به افزايش می‌گذارد.

این گزارش می‌افزاید، بعد خانوار شهری در سال گذشته ۳/۴۷  نفر بوده و به تبع آن، درآمد برای يک خانواده سه نفره از محل فروش کالای دست دوم برابر با ۹۲۸ هزار تومان در سال و برای يک خانوار چهار نفره بيش از يک ميليون و ۱۴۵ هزار تومان بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.