ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حکم اخراج ۳۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان صادر شد

نماينده مريوان در مجلس از «برخوردهای سليقه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی کردستان و صدور حکم اخراج ۳۰۰ نفر از کارکنان اين دانشگاه انتقاد کرد و آن را «مايه تأسف» دانست.

اميد کريميان، نماينده مريوان در مجلس ايران از آن‌چه «برخوردهای سليقه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان و صدور حکم اخراج ۳۰۰ نفر از کارکنان اين دانشگاه خوانده،‌ انتقاد کرد و آن را با وجود آمار بيکاری بالا در استان «مايه تأسف» دانست.

به گزارش کردپرس،‌ اميد کريميان در نشست علنی يکشنبه چهارم آبان مجلس در تذکری شفاهی خطاب به حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: «برخوردهای سختگيرانه و متحجرانه گزينش دانشگاه علوم پزشکی کردستان در دولت تدبير و اميد مبنی بر عدم تبديل وضعيت و  صدور حکم اخراج برای قريب به ۳۰۰ نفر از پرسنل خدوم، زحمتکش و باسابقه با اين آمار بالای بيکاری در استان کردستان و کمبود نيرو در بخش سلامت، ‌بهداشت و درمان جای تأسف دارد.»

به‌گفته وی «برخوردهای سليقه‌ای در گزينش‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان در صدر آمار کشوری بوده به‌طوری که رتبه اول را در ميان تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی به خود اختصاص داده است.»

اين نماينده مجلس پرسيده که «جای اين سئوال باقی است که اين معضل چه زمانی رفع خواهد شد و سايه سنگين گزينش بر سر جوانان اين استان کی برداشته می‌شود؟»

استان کردستان یکی از استان‌هایی است که درصد بیکاری در آن بالاست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اخراج۳۰۰نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان | kurdline

    […] […]

  • neda

    حکم اخراج ۳۰۰ نفر !!!! مگر چندنفر کار میکردند؟!