ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اکران فيلم «عصبانی نيستم» با دخالت علی جنتی لغو شد

با وجود اين‌که تغییراتی در فيلم «عصبانی نيستم» اعمال شده تا اکران عمومی شود اما اين تغییرات هنوز رضايت علی جنتی، وزير ارشاد را جلب نکرده و اکران آن لغو شده است.

فيلم «عصبانی نيستم» ساخته رضا درميشيان که پيش از اين گفته شده بود در نوبت اکران قرار دارد، با دخالت علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران از اکران بازماند.

نوید محمدزاده، رضا درمیشیان و باران کوثری ـ پشت صحنه «من عصبانی نیستم»

حسين نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگويی با روزنامه شرق که روز دوشنبه ۱۹ آبان چاپ شده گفته که با وجود «انجام اصلاحات» در اين فيلم، «همچنان رضايت شخص وزير جلب نشده است.»

نوش‌آبادی در مورد اين‌که «دولت به تعهداتش پايبند نيست»، گفت: «مجوز ساخت و توليد فيلم "عصبانی نيستم" در دولت قبلی داده شده است، بنابراين جمله پايبندی دولت فعلی به صدور مجوزهايش در اين مورد صدق نمی‌کند.»

وی همچنين گفت: «بايد بررسی شود فيلم ساخته‌شده مطابق فيلمنامه مجوز‌دار بوده يا نه.»

اين مقام وزارت ارشاد افزود: «بايد به اين نکته هم توجه کنيم که محصول فرهنگی لطمه و آسيب به نظام نزند و حاشيه‌ساز نباشد. قطعا تا امروز نگاه آقای وزير به اين فيلم منطقی بوده و بهتر است نقاط چالش‌برانگيز اين فيلم مرتفع شود.»

علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران

رسانه‌های طرفدار نهادهای حاکميتی از «من عصبانی نيستم» همواره به‌عنوان «فيلم حامی فتنه» ياد کرده‌اند. آن‌ها می‌گويند اصلاحات مورد نظر در اين فيلم اعمال نشده و به همين دليل به‌طور غيرقانونی ساخته شده است و بارها از وزارت ارشاد خواسته‌اند مانع از نمايش آن بشود.

مسئولان حکومتی ايران از اعتراضات به نتيجه انتخابات رياست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ به عنوان «فتنه» ياد می‌کنند.

«عصبانی نيستم» درباره دانشجويی به نام نويد (با بازی نويد محمدزاده) است که به دلیل شرکت در جنبش اعتراضی دانشجويان، «ستاره‌دار» می‌شود و سرانجام از تحصيل در دانشگاه بازمی‌ماند. اين دانشجوی اخراجی اهل کردستان است و عاشق دختری است به نام ستاره (با بازی باران کوثری).

مرکز پژوهش‌های مجلس ايران سوم آبان‌ماه جاری اعلام کرده بود که فيلم «عصبانی نيستم» مشکلی برای اکران عمومی ندارد.

اين فيلم در سی‌ودومين جشنواره فيلم فجر با وجود اين‌که نامزد دريافت برخی جوايز شده بود اما در لحظات آخر از بخش مسابقه کنار گذاشته شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    مردیم و معنی اعتدال را نفهمیدیم ؟!

  • farid

    گفته بود با بابام اختلاف جزیی دارم !