ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حضور گسترده مردم در مراسم تشييع مرتضی پاشايی

مراسم تشييع پيکر مرتضی پاشايی خواننده موسيقی پاپ ایرانی با حضور هزاران نفر در تهران برگزار شد.

در مراسم تشييع پيکر مرتضی پاشايی خواننده موسيقی پاپ ایرانی در تالار وحدت تهران هزاران نفر از مردم شرکت کردند و ترافيک سنگينی در خيابان انقلاب ايجاد شد.

به‌گزارش وب‌سایت فرارو، هجوم طرفداران مرحوم پاشايی به سمت متروی وليعصر و فردوسی، حرکت قطارها را با مشکل مواجه ساخت. خيابان شهريار تهران و بخش‌هايی از خيابان‌های مجاور به دليل ازدحام جمعيت به‌طور کامل مسدود شد و ازدحام جمعيت و ترافيک کم‌کم به خيابان‌های ديگر و حتی خروجی‌های متروهايی که نزديک به خيابان‌های منتهی به آن منطقه است،‌ کشيده شد.

این مراسم با پخش قطعاتی از آثار مرتضی پاشايی آغاز شد و گروه‌های مختلف مردمی که بیشتر آن‌ها را جوانان تشکیل می‌دادند، ترانه‌های اين خواننده را با هم می‌خواندند.

جوانان حاضر در این مراسم تصاویر مرتضی پاشايی را یا در دست داشتند و يا روی لباس‌های خود چسبانده بودند.

در اين مراسم محمد عليزاده، خواننده موسیقی پاپ و از دوستان مرتضی پاشايی چند ترانه پاشایی، از جمله ترانه‌های «هواتو کردم» و «جاده يکطرفه» را همراه با مردم اجرا کرد. همچنین بنیامین بهادری، خواننده موسیقی پاپ نیز در کنار پیکر پاشایی، قطعه‌های «صدای بی‌صدا» و «یکی هست» را خواند.

در این مراسم هنرمندانی چون سینا حجازی، خواننده موسیقی پاپ؛ محمدرضا گلزار، بازیگر سینما؛ سيروان خسروی، خواننده موسیقی پاپ؛ زانيار خسروی، خواننده پاپ و رپ؛ بهنام صفوی، خواننده پاپ و شيلا خداداد، بازیگر شرکت داشتند.

مرتضی پاشایی، خواننده پاپ که به دلیل سرطان معده در بیمارستان بهمن بستری شده بود، صبح روز جمعه ۲۳ آبان درگذشت.

پاشایی از‌ سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتی قطعات خود شروع به کار کرد و با قطعه «یکی هست» به شهرت رسید. آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» از این خواننده منتشر شده است.

مرتضی پاشایی، متولد ۲۰ مرداد ۱۳۶۳، خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ ایرانی و دانشجوی رشته گرافیک بود. او موسیقی را از ۱۴ سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد. پاشایی از ۱۳ آبان امسال به علت شرایط وخیم بیماری در بیمارستان بستری شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Irani

    من هم از شنیدن از دست دادن این خواننده خوب و جوان ایرانی متاسف شدم و متاسف تر از اینکه ما ایرانیها اتحادمون فقط در عزاداریها و بعضا در عروسیها خلاصه میشه. خیییلی متاسفم.

  • Majid

    «جاده یکطرفه» چه از برای خمینی جنایتکار که مردم در مراسم  «نمایش عزاداری»تشییع جنازه اش جسدش را مثل توپ به هوا کردند و چه از برای مرتضی پاشایی خواننده که مردم در همانگونه مراسم آبغوره گیری کرده و آوازخوانی میکنند هرگز و هرگز از برای هیچیک با اینگونه شعبده بازیها «دو طرفه» نشده و نمیشود ونخواهد شد. هرگز و هرگز. پس چرا بجای تشیع و تشییع بازی «حیات» را ارزش ندهیم و بجای عزاداری نمایشی غذادهنده دائمی نشویم به یتیمان و گرسنگان که شاید در عوض «حیات ابدی» را پس از پیمودن این «جاده یکطرفه»  از آن «یکی خالق»  حیات وجاده و هر آنچه که بوده و هست و نیست و خواهد بود را پاداش گیریم؟