ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قهرمان کشتی فرنگی ايران در زندان خودکشی کرد

بابک قربانی، قهرمان کشتی فرنگی ايران که از سال ۱۳۹۱ و به اتهام قتل در زندان بود، به زندگی‌اش پايان داد.

بابک قربانی، قهرمان کشتی فرنگی ايران که مدال طلای بازی‌های آسيايی ٢٠١٠ گوانگجو را نيز به دست آورده بود، در زندان ديزل‌آباد کرمانشاه دست به خودکشی زد و به زندگی‌اش پايان داد.

بابک قربانی، قهرمان کشتی فرنگی ايران و برنده مدال طلای بازی‌های آسيايی ٢٠١٠ گوانگجو

روزنامه شهروند روز دوشنبه ۲۶ آبان گزارش داد که اين کشتی‌گير «با خوردن چندين قرص دست به خودکشی زد و مسئولان زندان بلافاصله او را به همراه شش مأمور به بيمارستان رساندند اما او روی تخت بيمارستان جان سپرد.»

مجتبی ملکی، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفته: «بابک قربانی صبح روز يکشنبه ٢۵ آبان ماه در زندان مرکزی کرمانشاه به زندگی خود پايان داد.»

به گفته ملکی، «گويا بابک قربانی چند روز پيش با يکی از دوستانش در زندان کرمانشاه قرار می‌گذارد که با هم خودکشی کرده و به زندگی‌شان پايان دهند که دوستش دو روز پيش در زندان خودکشی کرد و او نيز صبح يکشنبه اقدام به اين کار کرد.»

اين گزارش می‌افزايد: «بابک قربانی تيرماه سال ٩١ به همراه برادرش محمد قربانی برای شکار به ارتفاعات کرمانشاه می‌رود که در مسير بازگشت در سراب نجوبران به شنا کردن مشغول می‌شوند اما ممانعت برخی افراد محلی، منجر به درگيری لفظی و فيزيکی بين آن‌ها شده و در نهايت بابک قربانی با تفنگ شکاری خود فرد ممانعت‌کننده را به قتل می‌رساند و پس از چند ماه خود را به مسئولان پليس تسليم کرد.»

خانواده مقتول در اين مدت اصرار داشتند تا دو برادر قصاص شوند اما با پادرميانی شماری از ورزشکاران در ازای گرفتن ديه يک‌ميلياردی تا پای بخشش هم پيش رفتند اما هرگز اين اتفاق نيفتاد.

شهروند می‌نويسد: «دو ‌سال ماندن پشت زندان برای پسری که در رؤياهايش مدال طلای المپيک را می‌ديد آن‌قدر تلخ بود که امروز نام بابک قربانی بار ديگر تيتر اصلی همه روزنامه‌هاست اما اين بار نه به‌عنوان برنده شدن در مسابقات و نه به‌عنوان متهم به قتل، بلکه بابک قربانی يک قربانی‌ است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حمید

    سئوال: به چه دلیل ۶ مامور باید فردی را که خودکشی!! کرده برای بردن به بیمارستان همراهی کنند؟

  • علی

    قهرمان بی قهرمان.ایشان کسی را کشته و باید به سزایش می رسید.الان هم بهترین کار را کرد چون شوخی نیست کسی را کشت و آرام زندگی کرد.