ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرزبانی ایران: سه تروريست در مرزهای شمال‌ غرب کشور دستگیر شدند

قاسم رضايی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ایران از دستگيری «سه تروريست» در مرزهای شمال‌ غرب کشور خبر داد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ایران اعلام کرد که «سه تروريست» در مرزهای شمال‌ غرب کشور دستگیر شده‌اند.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ضمن اعلام این خبر گفته است: «اين سه تن حامل مقاديری مواد منفجره بودند.»

محمود علوی، وزير اطلاعات ايران نیز روز چهارشنبه سوم دی از دستگيری سه نفر که آن‌ها را از «سرکردگان گروهک‌های تروریستی» معرفی کرد، خبر داد.

اوگفت آن‌ها قصد داشته‌اند که در ايام پايانی ماه صفر در هيأت‌های مذهبی تهران «عمليات انتحاری» انجام دهند.

وزير اطلاعات هویت دستگیرشدگان و محل دقيق دستگيری آن‌ها را اعلام نکرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    در بهمن 1392 شماری از فرماندهان نیروی قدس که در کشتار مردم سوریه شرکت داشتند به عراق رفتند تا تجارب خود را به نیروهای عراقی آموزش دهند. آنها از نزدیک و به‌طور مستقیم تجاربشان در ایران و سوریه را به علی غیدان، فرمانده وقت نیروی زمینی و فاضل برواری فرمانده لشکر طلایی (لشکر کثیف) عراق منتقل کردند. اولین دستور آنها به مالکی راه‌اندازی نیرویی شبیه بسیج پاسداران بود. آنها می‌گفتند ما در سوریه دفاع مدنی را راه‌اندازی کرده‌ایم که قادر به نجات حکومت اسد است!. ارتش کلاسیک برای جنگ خارجی ساخته شده و در جنگ نامنظم و شهری کارآیی ندارد. در این دوره نیروی قدس گروه‌های تروریست شبه‌نظامی تحت فرمان خود مانند عصائب و کتائب و بدر را تقویت کرد و به استان الانبار به‌ویژه مناطق رمادی و گرمه فرستاد. اولین وظیفه آنها روحیه دادن به نظامیان مالکی بود. از اواخر 1392 برای این شبه‌نظامیان دوره‌های آموزشی 15روزه در داخل ایران ترتیب داده شد، همان کاری که از دو سال قبل در مورد مزدوران اعزامی به سوریه شروع کرده بود. هدف پاسداران و شبه‌نظامیان نه جنگ با داعش بلکه بهره‌برداری از شرایط موجود و تحکیم سلطه بر عراق است. به همین خاطر قتل‌عام، تجاوز و کوچ دادن جمعی و سلب مالکیت اهل تسنن که از 1382 توسط این نیروها جریان داشته در ماههای اخیر ابعاد بی‌سابقه‌یی به خود گرفته است. شیخ جعفر، مسؤل پارتی دموکرات کردستان در خانقین، در روز اول دسامبر در مصاحبه با سایت رسمی حزب گفت: «رفتار شبه‌نظامیان شیعه مانند داعش و حتی بدتر است، آنها در کشتن و سوزاندن و غارت کردن مهارت دارند و 90درصد سعدیه را بهم ریخته و تمام اماکن را غارت کرده و سوزانده‌اند… هدف این است که حاکمیت و نفوذ خود را افزایش دهند… . آنها پرچم عراق را کمتر استفاده می‌کنند و یک پرچم که آرم انقلاب اسلامی ایران روی آنست برمی‌افرازند… آنها شروع به تصفیه تمام سنیها کرده و هر کجا که بتوانند مردم را می‌کشند… این نیروها تحت عنوان خنثی‌سازی مین و مواد انفجاری، خانه‌های مردم را منفجر می‌کنند». تلویزیون الجزیره در یک گزارش تکاندهنده در روز 15دسامبر از بمباران مناطق سنی نشین و کوچ دادن اجباری اهل تسنن در عراق از جمله در دیالی، صلاح‌الدین به‌ویژه سامرا، مناطق مختلف بغداد و حومه آن مانند محمودیه، عرب جبور، جرف الصخر، یوسفیه و لطیفیه، ابو غریب و تاجی و مشاهده توسط شبه‌نظامیان وابسته به نیروی قدس پرده برداشت. شمار کوچ داده شدگان در بغداد به یک میلیون نفر می‌رسد. یکی از ساکنان جرف الصخر شهادت داد «شبه‌نظامیان خانه‌ها را به آتش می‌کشند و جوانان را دستگیر می‌کنند و آنها را در جاهای نامعلومی به قتل می‌رسانند… هیچ خانواده سنی در جرف الصخر باقی نمانده است. شبه‌نظامیان جوانان و پیرمردان را دستگیر و خانواده‌ها را به‌زور کوچ می‌دهند و آنها را به قتل می‌رسانند… . ما شاهد شروع یک خلافت ایرانی هستیم هم‌چنان‌که داعش خلافتش را اعلام کرد!