ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آخرین اظهارات میرحسین موسوی از حصر: آماده حقیقت‌گویی در دادگاه هستم

موسوی با انتقاد از «اتهام‌زنی‌ها و دروغ‌پردازی‌ها» گفته برانداز کسانی هستند که از جیب مستضعفان و پابرهنگان و فقرا فسادهای عظیم را در کشور ایجاد کرده‌اند.

میرحسین موسوی، یکی از چهره‌های کلیدی مخالفان دولت ایران و جنبش سبز که در حصر خانگی قرار دارد، به انتقاد از «دروغ‌پراکنی‌ها» و «تهمت‌ها» در رسانه‌های رسمی ایران پرداخته‌ است.

موسوی اتهام‌زنی‌ها را ناشی از ضعف بهتان‌زنندگان دانسته است

به گزارش پایگاه اینترنتی «کلمه»، میرحسین موسوی در آخرین اظهارنظر خود در حصر خانگی، بار دیگر برای حضور در دادگاه و «بازگوکردن حقایق» اعلام آمادگی کرده‌ است.

موسوی اتهام‌زنی‌ها را ناشی از بی‌تقوایی و ضعف بهتان‌زنندگان دانست.

وب‌سایت کلمه منسوب به نزدیکان میرحسین موسوی است که به طور ویژه اخبار و اطلاعات مربوط به جنبش سبز در ایران را پوشش می‌دهد.

بنابر این گزارش، میرحسین موسوی تأکید کرد که « اینجانب و [زهرا] رهنورد از ابتدای حصر بارها از طریق زندانبانان، به مسئولان امر برای حضور در دادگاهی علنی و صالح اعلام آمادگی کرده‌ایم.»

زهرا رهنورد، از دیگر چهره‌های سرشناس مخالف و همسر موسوی نیز از آغاز حصر خانگی همراه با او بوده‌است. این حصر تا کنون نزدیک به چهارسال به‌درازا کشیده‌ است.

موسوی: برانداز آنانند که فساد عظیم ایجاد کرده‌اند

موسوی همچنین با انتقاد از آنچه خود «اتهام‌زنی‌ها و دروغ‌پردازی‌ها» توصیف کرد، اتهام «برانداز بودن» را مردود دانست و افزود: «برانداز کسانی هستند که از جیب مستضعفان و پابرهنگان و فقرا فسادهای عظیم را در کشور ایجاد کرده‌اند.»

نامزد اصلی مخالفان در انتخابات جنجالی سال  ۱۳۸۸ که به انتخاب محمود احمدی‌نژاد، اعتراض میلیون‌ها شهروند به آن، و سرکوب خشونت‌بار این اعتراض‌ها انجامید، در ادامه گفت که اگر متهم‌کنندگان او «به جای اتهام‌زنی‌های کذب و بی‌معنا، رشد و بلوغ یک ملت را آشوب عده‌ای بزغاله و گوساله نمی‌خواندند، امروز مجبور نبودند مفاسد بزرگ را انکار کنند و با جنگ‌های روانی و راه اندازی کاروان‌های روایت، افکار عمومی را از خطرات این‌همه فساد و تباهی منحرف سازند.»

آخرین نخست‌وزیر ایران همچنین تأکید کرد که برای حضور در دادگاه جهت پاسخگویی به اتهام‌ها و بیان «حقایق مربوط به سرچشمه‌های فساد عظیمی که کشور و انقلاب را در خود غرق کرده‌ است» آمادگی دارد.

میرحسین موسوی ضمن رد ادعاهای اخیر مبنی بر «تفهیم اتهام» به او، ادامه داد: «ما تا کنون چند بار خواستار حضور یک مقام قضایی برای تعیین وضعیت حقوقی و همچنین رسیدگی به ورود غیر قانونی و حضور چندماهه بدون مجوز درون منزل شده‌ایم که به‌رغم قول‌های داده شده اما هیچ‌گاه اقدامی صورت نگرفت.»

آخرین تحولان درباره حصر خانگی میرحسین موسوی و  زهرا رهنورد را اینجا بخوانید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • لطیف

    سلام. چیزی که عوض داره -گله نداره مهندس! ازخود رد اتهام کرده ای که این اتهامات از بی تقوایی و ضعف بهتان‌زنندگانست- که برانداز کسانی هستند که از جیب مستضعفان و پابرهنگان و فقرا فسادهای عظیم را در کشور ایجاد کرده‌اند- که آماده حقیقت‌گویی در دادگاه هستی - که اگر متهم‌کنندگان «به جای اتهام‌زنی‌های کذب و بی‌معنا- رشد و بلوغ یک ملت را آشوب عده‌ای بزغاله و گوساله نمی‌خواندند- امروز مجبور نبودند مفاسد بزرگ را انکار کنند و با جنگ‌های روانی و راه اندازی کاروان‌های روایت، افکار عمومی را از خطرات این‌ همه فساد و تباهی منحرف سازند.» مهندس خدا وکیلی این اظهارات شما مرغ پخته را به خنده وامیدارد- چرا که اگر سی و چند ساله پیش شما و اعوان انصار «روح منی»سکه بی تقوایی و خبرچینی- اتهام‌زنی‌های کذب و بی‌معنا را رایج نمیکردید و با جنگ روانی- با حزب فقط حزب جمهوری -با تصفیه و پاکسازی - با دروغ و بسیج چماقداران- با گزینش و تحقیق- با انگ لیبرال امریکایی-با توسری یاروسری- با برهم زدن تجمعات آرام مردمی- با سرکوب خشونت‌بار اعتراضات- با بستن دانشگاع و دفاتر گروههای سیاسی- با صدور بخشنامه بحث سیاسی ممنوع-با انحصار طلبی و خودمحوری - با دستگیری و شکنجه و کشتار- عشق و ایمان و امید و باور مردم را به مسلخ نمی بردید‌- امروز با جماعتی بی ریشه تر از خودتان مواجه نمیشدید-بنابراین خود کرده را تدبیر نیست - پس بکشید که آنچه امروز میکشید از جهالت دیروز و امروز خود میکشید! درهرحال نیازی به رد اتهام نیست-آنهایی که شما را متهم به براندازی میکنند- درست مثل شما دارند نعل وارونه میزنند -برانداز کجا و قوم و طایفه بی عاطفه شما کجا؟ قبای و ردای براندازی به قد و قامت شما زار میزند- براندازان کسانیند که از سه دهه و اندی پیش تاکنون- با مال و جان و زندگی خود- در برابر اعوان انصار شما«روح منی»قیام کردند و مرگ را بر زندگی با شما ترجیج دادند. پ.ن. آقای موسوی شما در دادگاه دیکتاتور و فرعون زمان از کدام حقیقت میخواهید سخن بگوئید، حقیقت که برهمگان روشن است- حقیقت اینست که مرده و زنده نظام مدفوع شما به اسلام و انقلاب مردم ایران بدهکارست؟! والسلام به آنان که شایسته سلامند.

  • Majid

    و چه تفاوتی است بین «میگم میگم» احمدی نژاد در «حصر عقلی» خود و «میگم میگم» موسوی در «حصر خانگی» خود؟ 

  • بهنام

    جناب Majid با نظر جنابعالی کاملآ موافقم .

  • Majid

    آخرین نخست‌وزیر ایران همچنین تأکید کرد که برای حضور در دادگاه جهت پاسخگویی به اتهام‌ها و بیان «حقایق مربوط به سرچشمه‌های فساد عظیمی که کشور و انقلاب را در خود غرق کرده‌ است» آمادگی دارد. آقای موسوی همچون «خودیهای» دیگر فقط اهل «حرف» است که «حقایق» را بازگو نمودن محتاج  به دادگاه و اینگونه نمایشات فرمایشی نیست. آنهم دادگاهی که بخشی از آن «سرچشمه فساد  عظیم» باشد و توسط «مفسد معظم!؟! سرچشمه» بر پا گردد.  کتمان حقایق را هیچ عذری قابل قبول نیست چه  در «حصر مرفه»  بود و چه در «حال مرگ در سیاهچال.»