ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آتش‌سوزی در بازار مبل تهران

آتش‌سوزی در سه سوله انبار چوب و مواد اولیه مبلمان رخ داده است و پلیس، خیابان‌های منتهی به محل حادثه را بسته است. این آتش‌سوزی پس از چهار ساعت مهار شده است.

عملیات خاموش کردن آتش در انبار مبل ایران، پس از چهار ساعت به پایان رسید. در این عملیات بیش از صد آتش‌نشان حضور داشته‌اند. انبار چوب و مواد اولیه مبلمان در اطراف بازار مبل تهران در منطقه بافت‌آباد، ساعت چهار بعدازظهر امروز طعمه آتش شده بود. علت وقوع این حادثه از سوی سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

دود حاصل از آتش در آسمان محل آتش‌سوزی دیده می‌شود

خبرگزاری‌های داخلی این آتش‌سوزی را «گسترده» اعلام کرده‌اند. تاکنون درباره شمار مصدومان احتمالی این حادثه خبری منتشر نشده است اما خبرگزاری‌های داخلی با توجه به کارگاه‌های فعال در این منطقه، این احتمال را مطرح کرده‌اند که ممکن است «عده‌ای» دچار سوختگی شده باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش‌سوزی در سه سوله انبار چوب و مواد اولیه مبلمان رخ داده است و پلیس، خیابان‌های منتهی به محل حادثه را بسته است. خبرگزاری فارس هم گزارش کرده که «آتش‌نشانان در چند جهت مشغول عملیات هستند و چند سوله به وسعت ۲۵۰۰ متر شعله‌ور است.»

در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ نیز آتش‌سوزی گسترده‌ای در بازار مبل تهران به وقوع پیوست که تلفات جانی نداشت.

کارشناسان سازمان آتش‌نشانی، علت آن آتش‌سوزی را اتصال در سیم‌کشی برق بازار مبل اعلام کرده بودند اما یک مقام مسئول در سازمان آتش‌نشانی گفته بود که به کارگیری نادرست عایق‌های صوتی-حرارتی در این مجتمع تجاری، باعث آتش‌سوزی شده است. این در حالی است که استفاده از عایق‌های صوتی و حرارتی در ساختمان‌ها در بسیاری از کشورها از استانداردهای اجباری تبعیت می‌کند اما در ایران معمولاً نظارتی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، برای مهار آتش‌سوزی امروز دوشنبه، پانزدهم دی ماه که دود حاصل از شعله‌های آن تا چند کیلومتری محل حادثه قابل مشاهده بوده است، از پلیس راهور خواسته شده که خیابان منتهی به محل آتش‌سوزی را ببندد تا خللی در جریان امداد‌رسانی ماموران آتش‌نشانی ایجاد نشود.

در آتش‌سوزی قبلی بازار مبل تهران، به دلیل ازدحام مردم و ترافیک منطقه، امداد‌رسانی و اعزام تجهیزات کمکی به سختی انجام شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.