ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سرتراشیدن دانش‌آموزان برای همدردی با معلم مبتلا به سرطان

دانش‌آموزان دبستان آیت‌الله معصومی همدان برای همدردی با محمدرضا قادری، معلم ورزش خود که اکنون دچار سرطان ریه است، موهای خود را تراشیدند.

دانش‌آموزان دبستان آیت‌الله معصومی همدان برای همدردی با محمدرضا قادری، معلم ورزش خود که اکنون دچار سرطان ریه است، موهای خود را تراشیدند.

روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه، ۳۰۰ دانش‌آموز مدرسه معصومی به معلم ورزش خود ابراز عشق کردند و با تراشیدن موهای سرشان با وی همدردی کردند.

این معلم همدانی، زمانی قهرمانان دوچرخه‌سواری آسیا بوده و اکنون معلم ورزش است. او که ساکن یکی از محله‌های قدیمی همدان است، این روزها با سرطان ریه دست‌وپنجه نرم می‌کند.

محمدرضا قادری امروز و پس از مواجه‌شدن با محبت دانش‌آموزان حس و حال خود را وصف‌نشدنی توصیف کرد و گفت: «از لطف و محبت بچه‌ها بسیار خوشحالم و احساس می‌کنم که خدا زندگی دوباره‌ای به من داده است».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.