ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

میزان عیدی امسال کارگران تعیین شد

حداقل عیدی امسال کارگران در ایران، یک میلیون و ۲۱۶ هزار تومان اعلام شده است. حداکثر عیدی کارگری هم یک میلیون و ۸۲۶ هزار تومان خواهد بود.

حداقل عیدی امسال کارگران در ایران، یک میلیون و ۲۱۶ هزار تومان تعیین شده است. حداکثر عیدی کارگری هم یک میلیون و ۸۲۶ هزار تومان خواهد بود.

بیش از ۱۳ میلیون نفر در ایران کارگر هستند

عیدی، مبلغی معادل ۶۰ روز حقوق است که در پایان سال، در مراکز دولتی توسط دولت و در مراکز خصوصی توسط کارفرمای بخش خصوصی به کارگران پرداخت می‌شود.

خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر، حداقل دستمزد کارگران در سال جاری را بر اساس قانون کار ۶۰۸ هزار تومان اعلام کرده است که حداقل عیدی نیز بر همین اساس تعیین می‌شود.

کارفرمایان باید عیدی آخر سال را تا پیش از پایان سال به کارگران پرداخت کنند. بیش از ۱۳ میلیون نفر در ایران کارگر هستند.

شرایط زندگی کارگری در ایران دشوار است و دستمزد شمار زیادی از کارگران با تاخیر‌هایی چند ماهه پرداخت می‌شود. در این وضعیت به نظر نمی‌رسد که عیدی این دسته از کارگران هم در زمان تعیین شده و به شکل کامل پرداخت شود.

قانون کار، همه کارگاه‌های مشمول این قانون را مکلف کرده است که به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار، معادل ۶۰ روز آخرین مزد را به عنوان عیدی و پاداش بپردازند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.