ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«آرزوهایم یکی یکی برآورده شد» - گفت‌وگو با مهرناز صالحی

  از مجموعه «ایرانیان هلند»

دومین برنامه «ایرانیان هلند» به گفت‌و‌گو با «مهرناز صالحی»، خواننده، نویسنده و نقاش اختصاص دارد. او حدود سی سال است در هلند زندگی می‌کند.

مهرناز صالحی

مهرناز صالحی، حدود سی سال است در هلند زندگی می‌کند. او در ایران سال‌ها آموزگار نابینایان بوده است. خانم صالحی در هلند هم به عنوان آموزگار زبان فارسی برای کودکان ایرانی مشغول به کار می‌شود اما در کنار آموزگاری، این فرصت را پیدا می‌کند که به دیگر زمینه‌های مورد علاقه‌‌اش هم بپردازد.

خوانندگی و نقاشی از جمله علایق او هستند. او در گروه هنری شاندیز سال‌ها خوانندگی کرده است و در کنار آن به نقاشی هم پرداخته است.

مهناز صالحی در سال‌های اخیر به نویسندگی هم روی آورده است. رمانی به نام «وسوسه‌های آبی» و مجموعه داستانی با عنوان «پنج‌گانه» از او منتشر شده است.

کتاب‌های سوم و چهارم او هم در راهند و به زودی وارد بازار کتاب خواهند شد.

مهرناز صالحی گرچه خوانندگی، نقاشی و نویسندگی می‌کند اما خودش را فقط یک خواننده می‌داند.  او می‌گوید که در جامعه هلند توانسته است آن‌چه را که می‌خواسته، عملی کند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.