ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شکست مذاکرات صلح اوکراين در پی اخلال در جلسه

پس از چهار ساعت مذاکره، نمايندگان اوکراين و فرستادگان جدايی‌خواهان با عصبانيت جلسه را ترک کردند. دولت کی‌یف می‌گوید طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ سرباز ارتش کشته شدند.

مذاکرات صلح اوکراين در روز شنبه ۳۱ژانويه/۱۱بهمن، تنها پس از چهار ساعت بدون هيچ پيشرفت ملموسی نسبت به آتش بس جديد متوقف شد.

«گروه تماس» از اوت سال ۲۰۱۴ نشست‌هایی درباره بحران اوکراین در مینسک برگزار کرده است

به گزارش رويترز، در اين جلسه نمايندگان اوکراين و فرستادگان جدايی‌خواهان يکديگر را متهم به اخلال در جلسه می‌کردند و مذاکره نيز با عصبانيت طرفين پايان يافت.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که سخنگوی ارتش اوکراین می‌گویند، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ تن از سربازهای‌ آنها به دست جدايی‌خواهان در شرق اوکراين کشته شدند.

نماينده اوکراين لئونيد کوچما، رئيس جمهوری پيشين به خبرگزاری اينترفاکس گفته: «مقامات جدايی‌طلب با دادن اولتيماتوم از بحث درباره اقدام برای يک آتش بس سريع امتناع می‌کنند و حاضر به پس دادن سلاح‌های سنگين خود نيستند.»

دنيس پوشين، يکی از مقامات ارتش جدايی‌خواهان نيز به خبرگزاری روسی ريا گفت: «ما برای گفت و گو آماده بوديم اما نه برای شنيدن اولتيماتوم‌های کی‌يف، درحالی که شهرهای صنعتی شرق اوکراين را بمباران می‌کند.»

این مذاکرات به ابتکار «گروه تماس»، متشکل از نمایندگان جدایی‌خواهان اوکراین، نمایندگان کی‌یف و سازمان امنیت و همکاری در اروپا و همچنین نماینده‌ای از روسیه طرح‌ریزی شده بود.

تاکنون بيش از پنج هزار نفر از زمان الحاق کريمه به روسيه در ماه آوريل سال گذشته کشته شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.