ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رهبر ایران: با توافق بد مخالفم

به گفته آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار نمادین‌اش با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی، چنانچه توافق جامع هسته‌ای به دست نیاید، راه‌‌کارهای دیگری برای دور زدن تحریم‌های اقتصادی وجود دارد.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی گفته با «توافقی که بتواند انجام بشود»، موافق است اما با توافق بد مخالف است.

دیدار رهبر ایران با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی در سالگرد انفلاب ایران

رهبر جمهوری اسلامی یکشنبه (۱۹ بهمن، ۸ فوریه) در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی اعلام کرد: «بنده با توافقی که بتواند انجام بشود موافقم، البته با توافق بد موافق نیستم.»

او در سالگرد پیروزی انقلاب ایران خطاب به نظامیان گفت: «مذاکره‌کنندگان ما تلاش می‌کنند حربه تحریم را از دست دشمن بگیرند، اگر توانستند که چه بهتر؛ اگر نتوانستند همه بدانند راه‌های فراوانی در کشور هست که این حربه را کند می‌کند.»

علی خامنه‌ای هر سال در آستانه پیروزی انقلاب ۵۷ و  دیدار همافران و برخی نظامیان با آیت‌الله خمینی، با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی دیدار می‌کند. این مراسم در حکومت ایران اهمیت نمادین دارد.

مذاکرات در پرتو کنفراس مونیخ

در پی دیدار رهبر ایران با جمعی از نظامیان این کشور، محمد حسین فرهنگی، عضو هیأت رئیسه مجلس گفته سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در موافقت با توافق هسته‌ای، جایگاه تیم مذاکره‌کننده ایران را تقویت می‌کند.

همزمان با این سخنان رهبر جمهوری اسلامی، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران هم در پرتو کنفرانس امنیتی مونیخ و دیدارش با جان کری، وزیر خارجه آمریکا به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفته است که چنانچه توافق هسته‌ای حاصل نشود «دنیا به آخر نمی‌رسد».

به گفته وزیر خارجه ایران تمدید دوباره مهلت گفت‌و‌گوها به نفع هیچیک از طرفین نیست.

پبشتر نیز رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با بسیجیان گفته بود همان‌طور که با آغاز مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای گروه ۱+۵ مخالف نبود با تمدید مذاکرات هسته‌ای مخالف نیست.

در پی چند روز مذاکره پشت درهای بسته در وین، مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای گروه ۱+۵ در روز دوشنبه ۲۴ نوامبر /سوم آذرماه، مهلت تعیین‌شده، به توافق نهایی نرسید و بار دیگر مذاکرات تمدید و به اول ژوئیه ۲۰۱۵ / ۱۰ تیر ۹۴ موکول شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    عجز و ناله و خواهش و التماس از نوع آخوندیش . اینچنین است که به دریوزگی دچار شده اند و هیچ راهی برای فرار از دامی که در آن افتاده اند ندارند و باید با هر شرایطی و با خواری و خفت هر چه تمامتر جام زهر را نوش جان کنند .

  • حامد

    مرده ادبیاتش هستم فی البداهه شعر میگه

  • arjomand

    معظم اله از انجایی که خودشان دست و پایشان را جمع کرده و در یک مرحله هیکل اقتصاد، سیاست، فرهنگ و اخلاق را یکجا مورد عنایت قرار دادند، فکر میکنند که چنین چیزی در مذاکرات هم امکان پذیر هست غافل از اینکه به لجن کشیدن همه چیز با هم، هنری است که نزد ایشان هست و بس

  • nader

    چرا حکومت ایران دنبال بمب است ؟ ! دستگاهها را تحویل و فردو و پارچین و اراک  را باز و مملکت را از سقوط بیشتر برهانید..

  • Majid

    "«بنده با توافقی که بتواند انجام بشود موافقم، البته با توافق بد موافق نیستم.»" به عبارت دیگر «نرمش قهرمانانه» هم میتواند بد باشد و هم خوب!؟! "«مذاکره‌کنندگان ما تلاش می‌کنند حربه تحریم را از دست دشمن بگیرند، اگر توانستند که چه بهتر؛ اگر نتوانستند همه بدانند راه‌های فراوانی در کشور هست که این حربه را کند می‌کند.»" «ما» یعنی «بنده» و «همه» یعنی «بندگان بنده و یا سرسپردگان ما»!؟! سئوال: این راه های فراوان چیست؟ و مگر حربه تیز است که قرار است کند شود؟ نتیجه گیری: قهرمان نرمش «همه» از بینش قهرمانانه  محروم است و همچون طاغوتهای قبل از خود از بیماری «معظم له» بودن رنج میبرد!

  • rozbeh

    حر فهای خامنه ایی مانور سیاسی. است . ۱) برای غرب. که بیش از این امتیاز نخواهند. ۲) ضمنا آماده کردن افکار داخلی یعنی اینکه ما امتیاز ات خوبی کسب کردیم تا راضی شدیم و براحتی عقب نشستیم و تسلیم نشدیم وما بلکه برنده بازی هستیم.