ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سکوت احمدی‌نژاد شکسته شد

رئیس‌جمهور پیشین ایران سکوت یک سال‌ونیمه خود را با تکرار سخنانی درباره «استقرار حکومت جهانی به رهبری امام زمان» و دفاع از عملکرد گذشته‌اش شکست و از «برخی مشکلات» انتقاد کرد.

محمود احمدی‌نژاد تا حدودی سکوت خود را شکست. او سخن تازه‌ای به‌جز انتقادی کوچک از «برخی مشکلات» نگفت؛ از «استقرار حکومت امام زمان» و «مديريت فاسد استکبار جهانی» حرف زد و از عملکرد خود دفاع کرد.

سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در مسجد جامع‌المهدی دولت‌آباد شهرری

احمدی‌نژاد به‌همراه یارانش مرتضی تمدن،‌ غلامحسين الهام، علی‌اکبر جوانفکر و ثمره هاشمی یکشنبه شب ۱۹ بهمن‌ماه به مسجد دولت‌آباد شهرری رفت و در آنجا سخنرانی کرد.

سايت «ميدان ۲۷»، از طرفداران احمدی‌نژاد نوشت بيش از هزار نفر در مسجد نشسته بودند که احمدی‌نژاد با خودرو پژو ۴۰۵ وارد حياط مسجد شد و با شعارهای «نه سازش، نه تسليم، انرژی هسته‌ای»، «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»، «شعار هر چی مَرده، احمدی برمی‌گرده»، «نه سازش، نه تسلیم، منتظر تو هستیم» طرفدارانش مورد استقبال قرار گرفت.

«ميدان ۲۷» از فریادهای ممتد یک زن که قصد داشت مراسم را تحت شعاع خود قرار دهد نوشت و افزود که این زن توسط حاضران «در کمال احترام» به خارج از مسجد منتقل شد. همچنین بر اساس گزارش این سایت گروهی از مخالفان احمدی‌نژاد نیز «جهت برهم زدن مراسم» در بیرون از مسجد جمع شده بودند اما اتفاقی رخ نداد.

احمدی‌نژاد در آغاز گفت قصد نداشته سخنرانی کند اما احساس مسئولیت کرده که در مورد «انقلاب و دستاوردهای آن» با حاضران سخن بگوید.

رئيس دولت نهم و دهم گفت «برخی مشکلات قابل تحمل نيست» اما به این مشکلات اشاره‌ای نکرد و گفت: «اگر قرار باشد کسی نقدی انجام دهد آن شخص من هستم زيرا من جای‌جای ايران و جهان را ديده‌ام و نسبت به مشکلات اطلاع دارم اما اکنون جای نقد نيست.»

محمود احمدی‌نژاد در یک سال و نیم گذشته، بیشتر در مجالس ختم و سوگواری حاضر بوده و همواره در پاسخ به خبرنگاران سکوت کرده یا لبخند زده است. او یک بار پس از گزارش تلویزیونی حسن روحانی از ۱۰۰ روز نخست کار دولت یازدهم، نامه‌ای به روحانی نوشت و خواستار پاسخگویی شد اما واکنشی از روحانی ندید.

احمدی‌نژاد روز ۱۵ بهمن نیز به همراه برخی از وزیران و مشاوران دولت نهم و دهم به مرقد آیت‌الله خمینی رفت اما گفت با خبرنگاران مصاحبه نمی‌کند.

محمود احمدی‌نژاد در میان طرفدارنش در حیاط مسجد جامع‌المهدی دولت‌آباد شهرری

رئیس‌جمهور پیشین ایران در شهرری گفت انقلاب ایران برای تغییر ظواهر نیست بلکه برای رهایی «ملت‌ها از زنجيرهای اسارت» و «مقدمه‌ای برای اصلاح مديريت فاسد استکبار جهانی و برپايی حکومت جهانی عدل» به رهبری امام آخر شیعیان است.

او تشکيل «حکومت امام زمان» را يک جريان تاريخی دانست و افزود: «هدف اصلی شيطان فارغ کردن ذهن مردم از آرمان‌های انقلاب است.»

با این حال احمدی‌نژاد تأکید کرد که «ما می‌توانستيم بهتر عمل کنيم»، اما به‌گفته وی «نوسانات عملکردی» تأثيری ندارند و «اين ضعف‌ها به انسان‌ها برمی‌گردد نه اصل انقلاب».

او بار دیگر به دوران ریاست جمهوری خود اشاره کرد و از تأثیرات مواضع ضداسرائیلی‌اش بر مردم کشورهای مختلف از جمله آمریکا سخن گفت.

او با بیان این‌که «بسياری از کارمندان رسانه‌های آن‌ها طرفدار ما هستند»، گفت: «هوگو چاوز نيز به امام زمان باور داشت و منتظر ظهور امام عصر بود.»

احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود «بهار حقيقی» را با از بین رفتن «مفسدان» با ظهور امام آخر شیعیان میسر دانست.

رئيس دولت نهم و دهم در حالی از «فساد استکبار» و «مفسدان» سخن می‌گوید که پس از روی کار آمدن حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید ایران، چندین مورد از اختلاس‌های مالی مسئولان دولت‌های احمدی‌نژاد فاش شده است. روحانی نیز رکود و تورم و بدهی‌های دولت‌های احمدی‌نژاد را تاریخی خوانده است.

یکی از آخرین نمونه‌های فساد مالی در دوران احمدی‌نژاد مربوط به محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت دهم بود که در هفته نخست بهمن‌ماه جاری به ۵ سال حبس و جزای نقدی در پرونده اختلاس «بیمه ایران» محکوم شد. او پس از محکومیت در نامه‌ای نوشت که چوب لجبازی‌ها و آبروریزی‌های گاه و بیگاه احمدی‌نژاد را خورده است.

احمدی‌نژاد تاکنون نسبت به اتهامات فساد اقتصادی دولت‌هایش سکوت کرده و گفته است بعداً به این اتهامات پاسخ خواهد داد.

دولت‌های احمدی‌نژاد از حمایت‌های علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران برخوردار بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mehdi

    ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻠﺨﻲ ﺍﺳﺖ ﻣﺮﺩﻱ ﻛﻪ ﻫﺎﻟﻪ ﻧﻮﺭ ﻣﻲ ﺩﻳﺪ ﺍﻣﺎ ﺩﺯﺩ ﻛﻨﺎﺭ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﻧﻤﻲ ﺩﻳﺪ !!!

  • مانی

    یقینا" احمدی نژاد تندیس بلاهت است.او باور نمیکند که کسانی بازیچه میخواستند و چند صباحی بد رقصی او را تحمل کردند و حالا به ریشش میخندند. با درآمد بی حساب نفت احمدی نژاد در میان روستائیان و عقب ماندگان قافله وفقیران و مستمندان شهری برای خود آبرو خرید و بنیانهای اقتصاد را نابود کرد. این دلقک در جستجوی موجودی ساخته و پرداخته روحانیون شیعه است تا بوسیله او از آخوندهای شیاد انتقام بگیرد!! دنیا را ببینید که چه روستائی بیماری در توهم رکاب چه انسان کاملی(!!!) است. میگویند آخوندی به آخوندی رسید و گفت: از ما جماعت شیاد ، ابله تر کیست؟ آخوند دیگر گفت: آنکه بما میگوید حاج آقا التماس دعا حالا حکایت احمدی نژاد است و دارو دسته ناقص العقل و خوش باوری که فکر میکنند این حقیر پتانسیل مبارزه با آحوندها را دارد(این نظر جمعی از دوستان روانی احمدی نژاد مثل فرهاد جعفری نویسنده کافه پیانو و دیگرانه)

  • Majid

    با عرض معذرت سکوت نشکسته ا.ن در کامنت بالا با استفاده از ضرب المثل:  بُزک نمیر بهار میاد - کُمبزه و خیار میاد نوشته شد. 

  • هوشنگ

    این شخص انقدر احمق بود که برای رای ممتنع اندونزی در شورای امنیت 4میلیارد دلار به اندونزی پول داد و یک میلیارد دلار هم به وزارت دفاع عراق کمک کرد و انقدر بریز وبپاش در بیت المال کرد که به جای 500میلیارد 50 میلیارد دلار در خزانه دولت است و انقدر نادان بود که می خواست پول همه اعضای شورای حکام اژانس بین المللی انرژی اتمی را پرداخت کند تا همه کاره اژانس شود و انقدر عاشق سفر به هر قیمتی بود که در جلسه شورای همکاری خلیج فارس که در نقشه ان جلسه نام خلیج فارس به نام خلیج (...)بود شرکت کرد و در خیلی از اجلاسهایی که حتی در سطح وزیر خارجه نبود و وزیر خارجه کشورها شرکت نمی کردند شرکت کرد و انقدر بی ابرو و بی اعتبار بود که در اجلاس ایتالیا و برزیل روسای ان کشورها حاضر به ملاقات با او نشدند و انقدر بی شخصیت بود که در دانشگاه نیویورک وقتی دانشجویان او را هو می کردندانجا را ترک نکرد انجا را ترک نکرد چون بی شخصیتی را با مقوله اعتماد به نفس اشتباه گرفته بود و انقدر بی مسئولیت و نادان بود که در تهران اجلاس نفی هولوکاست برگزار کرد (غافل از اینکه مقوله هولوکاست به ایران و ایرانی ربطی ندارد)و باعث تحریم ایران و ملت ایران شد و فقر روز افزون ملت ایران و انقدر وقیح بود که با وجود فروش نفت 110 یا 120 دلاری و وجود تورم 25%تا 30% در سال 1389 فقط 6%حقوق کارمندان دولت را افزایش داد و در تعجبم کسی از روانشناسان ایرانی مقیم خارج وضعیت روانی او را تحلیل نکرد که از حقارت نفس رنج می برد و دوست دارد خود را مطرح کند و در خیلی از مواقع لب خود را نمی تواند ثابت نگه دارد به قولی دیگر وقتی ماهیها زیر اب بروند قورباغه ها می ایند بالای اب حکایت این شخصه

  • مومن

    شرم و حیا هم خوب چیزی است که متاسفانه این آقایان ندارند. دزدی ، تقلب و فساد را در ایران و در سیستم اداری و سیاسی ایران نهادینه کرده اند و با عوام فریبی تمام از ظهور امام زمان صحبت میکنند. وای به حال این مملکت و آینده آن.

  • Majid

    احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود «بهار حقیقی» را با از بین رفتن «مفسدان» با ظهور امام آخر شیعیان میسر دانست. و یا بعبارت بخشی از سکوت نشکسته احمدی نژاد: پس ای گله های بز و بزغاله ایرانی نمیرید که بهار حقیقی در راه است با ظهور رستم آخر تخیلی شیعیان از مخفیگاه خود در چاه جمکران! که «مفسدان» را از بین ببرد و هوگوز چاوزی جدید بشود از برایتان و احمدی نژاد را دوباره بر سر قدرت برگرداند! 

  • حمید

    او با بیان این‌که «بسیاری از کارمندان رسانه‌های آن‌ها طرفدار ما هستند»، گفت: «هوگو چاوز نیز به امام زمان باور داشت و منتظر ظهور امام عصر بود.» چه امام (کدوم امام!؟ و بر اساس کدوم آیه قرآن؟؟) او و هوگو چاوز در صبح زود ظهور کند و چه در عصر و چه در نیمه شب فرقی نمیکند که حقایق جنایات و فساد  نظام جمهوری فریبکاری در امامی (امام به معنای دفتر) مبین ثبت شده و میشود  و خواهد شد و به خواست خدا و به هر زمان که او اراده نماید ظهور خواهد کرد حال  احمدی نژاد میخواهد تا حدودی سکوت خود را بشکند و یا نشکند و یا نقدی عمل  کند و یا نسیه. در ضمن ظهوری هم یک هنرپیشه کمدی فیلمهای فارسی بود که  در عصر شاه همچون احمدی نژاد همه چیز را به مسخره میگرفت ولی سر مردم را شیره نمی مالید به وعده سرخرمن و دروغ. إِنَّا نَحْنُ نُحْيِي الْمَوْتَى وَنَكْتُبُ مَا قَدَّمُوا وَآثَارَهُمْ وَكُلَّ شَيْءٍ أحْصَيْنَاهُ فِي إِمَامٍ مُبِينٍ آرى ماييم كه مردگان را زنده مى‏سازيم و آنچه را از پيش فرستاده‏ اند با آثار [و اعمال]شان درج مى‏كنيم و هر چيزى را در كارنامه‏ اى روشن برشمرده ‏ايم. آیه ۱۲ از سوره ۳۶ در قرآن  

  • hamid rafi

    بنا به اعتقاد این ظالمان حاکم در استبداد ولایت مطلقه آخوند! ظلم و فساد باید آنقدر زیاد شود تا امام زمان! ظهور کند!! باید جلوی این ظالمان زورپرست را قبل از اینکه ایران را غرق فساد و ظلم کنند گرفت! باید مثل انقلاب ۵۷ آرمانخواه یعنی‌ هدفدار شد و یک جنبش همگانی را سازمان داد، هدف باید اصول آزادی و استقلال در جامعه‌ای حقوق مدار که در آن انسان و طبیعت دارای حقوقند باشد. شاد باشید. حمید