ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رییس دادگستری روانسر ترور شد

سلیم قنبری قصد داشت به محل کارش در دادگستری روانسر برود که مقابل در منزلش به ضرب گلوله به قتل رسید. دادگستری کرمانشاه، ضارب را جزء «اراذل و اوباش» خوانده است.

ساعت ۸ صبح سه‌شنبه ۲۱ بهمن سلیم قنبری، رییس دادگستری شهرستان روانسر مقابل در خانه‌اش به ضرب گلوله به قتل رسید. دادگستری استان کرمانشاه با صدور یک اطلاعیه، ضارب را جزء «اراذل و اوباش» خواند.

محله «بلوار» در شهرستان روانسر

شهریار حیدری، مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری کرمانشاه به خبرگزاری‌های ایران گفته است سلیم قنبری عازم محل کار خود بود که هدف گلوله قرار گرفت و در بیمارستان روانسر درگذشت. فرزند ۱۰ ساله سلیم قنبری نیز در این تیراندازی مجروح شده است.

سلیم قنبری در مجموع هفت سال در دادگستری شهرستان روانسر مشغول فعالیت بود.

در اطلاعیه دادگستری استان کرمانشاه آمده که ضارب دارای سوابق قبلی شرارت است و قصد گریختن از صحنه جرم را داشته که پس از شلیک به ماموران و ایجاد درگیری مسلحانه، مجروح و دستگیر شده است. نام او ذکر نشده است.

در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ گروه پژاک به یک پاسگاه پلیس راه در روانسر حمله کرد و ۱۰ سرباز نیروی انتظامی را به قتل رساند. سپس سپاه پاسداران و نیروی انتظامی وارد عمل شدند و درگیری بزرگی بین آن‌ها و پژاک روی داد. احمدرضا رادان که در آن زمان قائم‌مقام فرمانده کل ناجا بود، بر این عملیات نظارت داشت.

روانسر یکی از شهرهای استان کرمانشاه است و در نزدیکی پاوه قرار دارد. روانسر ۴۷ هزار نفر جمعیت دارد، اکثر اهالی این شهر سنی هستند و به زبان کردی سخن می‌گویند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ali

    این قاضی در روانسر حق‌های بسیاری را ناحق کرد و ظلم‌های بسیاری کرد، عجیب نیست که کسی‌ بخواهد انتقام بگیرد. رسانه‌های رژیم هم طبق معمول به او لقب اشرار داده اند. این گونه لقب سازی‌ها از اول انقلاب برای هر صدای مخالفی معمول بود. ضد انقلاب، قاچاقچی و مفسد فی‌ الارض از جمله این گونه القاب برای اعدام مخالفان رژیم اسلامی بود

  • شاهین امینی

    خوب معلوم کار تجزیه طلبا بوده ! ( هر کس جلو این نظام ننگین بایسته حتما تجزیه طلبه )