ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سفر احمدی‌نژاد به ترکیه بدون هماهنگی با وزارت خارجه ایران

رئيس‌جمهوری پيشين ايران برای سخنرانی در سالگرد درگذشت نخستین نخست‌وزیر اسلام‌گرای ترکیه راهی این کشور شد. سخنگوی وزارت خارجه ایران می‌گوید این سفر«کاملاً شخصی» است.

محمود احمدی‌نژاد برای شرکت در مراسم سالگرد نخستين نخست‌وزير اسلام‌گرای ترکيه به اين کشور سفر کرد. همزمان سخنگوی وزارت خارجه ايران اعلام کرد سفر رییس جمهوری پیشین ایران «کاملاً شخصی» است.

 مجتبی ثمره هاشمی، غلامحسین الهام و جواد شمقدری در این سفر سه روزه احمدی‌نژاد را همراهی می‌کنند

احمدی‌نژاد پنجشنبه هفتم اسفند، برای سخنرانی در چهارمين سالگرد نجم‌الدين اربکان، نخست‌وزير پيشين ترکيه و از چهره‌های شناخته‌ شده سياسی اين کشور به استانبول رفته است.

به گزارش ايلنا، سخنرانی احمدی‌نژاد به دعوت رسمی فرزند نجم‌الدين اربکان و رئيس بنياد اربکان برنامه‌ريزی شده است.

نجم الدين اربکان، نزديک به پنج دهه رهبر اسلام‌گرايان ترکيه بود. از او به عنوان پايه‌گذار اسلام سياسی در جمهوری ترکيه ياد می‌شود.

دولت اربکان سال ۱۹۹۷ با فشار ارتش ترکيه سقوط کرد.

خبر سفر رئيس‌جمهوری پيشين ايران به استانبول در حالی منتشر می‌شود که مرضيه افخم، سخنگوی وزارت خارجه ایران به خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا گفته است: «سفر احمدی‌نژاد کاملاً شخصی است و هماهنگی از سوی وزارت خارجه به عمل نیامده است.»

منابع داخلی در ايران گزارش کرده‌اند که در اين سفر سه روزه برخی از اعضای پیشین کابینه رییس جمهوری پیشین ایران از جمله مجتبی ثمره هاشمی، غلامحسین الهام، جواد شمقدری و  محمد رضا ميرتاج الدينی، احمدی‌نژاد را همراهی می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ali

    از جان این ابر مرد تاریخ قذرتمنذ ترین ریس چمهور ایران از نظر سیاسی  چه میخواهد؟ این را بدانید دوربعد ریس جمهور خواهد  درود بر احمدی نزاد 

  • بهمن

    اریکان پدر خوانده ارتجاع ترکیه و باند او چه خوب هم پالگی ها ی ایرانی خود را یافته اند . فاشیستها متحد میشوند

  • arash

    همفکران خودش درایران کم نیستند .لذاکجابرودازایران خودمان بهترباشد. ولی متعجبم این آقا که خودش رابجای شهیدرجائی جامی زد هزینه این سفرهارا ازکجا آورده.نکندمهمان ترکیه باشد

  • مومن

    از همه مضحک تر نماز خواندن این جماعت کلاه بردار عوام فریب و شیاد در داخل هوا پیما است. حتماّ با خلبان تنظیم کرده اند که هواپیما فقط در مسیر قبله پرواز کند.

  • بهنام

    برود که دیگر بر نگردد . هیچ جای دیگر دنیا راهش نمیدهند ، گفتند چه کنیم که از انزوا خارج شویم ، نقشه کشیدند به ترکستان بروند .

  • شهرام

    این عتیقه(احمدی نژاد) علاقه عجیبی به سفر کردن داشت و دارد به طور مثال با پول مردم ایران به برزیل سفر کرد و رئیس جمهور برزیل حاضر به ملاقات با او نشد و با محافظان برزیلی عکس یادگاری انداخت و امد و یا هر سال به نیویورک برای شرکت در اجلاس ملل متحد سفر می کرد و با روسای کشورهای ناشناخته و بی اهمیت مثل کومور و غیره ملاقات می کرد وملاقاتهایش هیچگونه نتیجه ای برای ایران نداشت و انقدراز سفر نیویورک خر کیف شده بود که خانم و بچه های خود و اطرافیانش را با خودش می برد و می خواست خط مستقیم پرواز بین تهران و نیویورک برقرار کند که امریکائیها ادم حسابش نکردند که درخواستش را اجابت کنند

  • Irooni

    ای وای الان میره ننه اربکان رو بغل میکنه!!!

  • Arjomand

    همین قدر که این بابا برای سفرش چند میلیارد از بیت المال اختلاس نکرده باید کلایمان را هوا بیندازیم. اگرچه که سوال جدی که حالا مطرح هست این است که کسی که در کلیپهای تبلیغاتیش نشان میداد اینقدر فقیر است که نان و ماست میخورد هزینه سنگین این سفر با اینهمه همراه را از کجا اورده!!