ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وب‌سايت «جرس» داوطلبانه به کار خود پايان داد

جرس با انتشار بيانيه اعلام کرده که می‌خواستند پس از برداشته شدن حصر از چهره‌های شاخص جنبش سبز این رسانه را تعطيل کنند، اما «استبداد دينی جان سختی کرد» و مجبور به این کار شده‌اند.

وب‌سايت جنبش راه سبز (جرس)، پس از شش سال با انتشار بيانيه‌ای به صورت «داوطلبانه» به کار خود پايان داد.

وب‌سايت خبری-تحلیلی جرس که خود را از رسانه‌های جنبش سبز معرفی می‌کرد در ۲۸ تير ۱۳۸۸، در خارج از ايران شروع به فعاليت کرد.

اکنون اين وب‌سايت با انتشار بيانيه اعلام کرده که اگرچه قصدشان بر آن بوده که پس از برداشته شدن حصر از چهره‌های شاخص جنبش سبز اين وب‌سايت را تعطيل کنند، اما «استبداد دينی جان سختی کرد».

وب سايت جرس پيش از اين نيز در آبان ۱۳۹۰ به سبب مشکلات مالی در آستانه تعطيلی قرار گرفته بود. اما در آن زمان شورای سياست‌گذاری اين وب‌سايت با انتشار «بيانيه‌ای مهم» خواستار کمک‌های مردمی شده بود.

اين در حالی است که اکنون جرس در بيانيه پايان کار به تاريخ يکم فروردين ۱۳۹۴، اشاره‌ای به دليلی تعطيلی اين رسانه‌ نکرده است.

محسن کديور، حسن يوسفی اشکوری، علی مزروعی، مرتضی کاضميان، عبدالرضا تاجيک و عبدالعلی بازرگان از جمله نويسندگان اين وب‌سايت بودند.

جرس در بیانیه خود نوشته آرشیو این وب‌سایت در دسترس مخاطبان قرار خواهد داشت.

جرس که خود را شبکه‌ای ايرانی، اسلامی و مستقل معرفی می‌کرد، يکی از وب‌سايت‌های پر خواننده هواداران جنبش سبز در ايران محسوب می‌شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شاهین امینی

    هم زمان با قرار داد اتمی  !!!!!  مثل اینکه ی خبرایی است