ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض نماینده چالوس به فروش زمین‌های شهرداری از سوی سپاه پاسداران

زمین‌هایی که سپاه پاسداران در اوایل انقلاب با قیمت ارزان از مردم خریده بود، به جای اینکه در اختیار شهرداری چالوس قرار گیرد به فروش گذاشته شده است.

قرار بود سپاه پاسداران ۳۵ درصد از اراضی پادگان‌هایش در چالوس را برای گسترش راه‌ها و جاده‌سازی در اختیار شهرداری چالوس قرار دهد، اما خلف وعده کرد. اکنون نماینده نوشهر و چالوس در مجلس ایران از فروش زمین‌های سپاه خبر داده است.

نمایی از شهر چالوس

قاسم احمدی لاشکی، نماینده نوشهر و چالوس در مجلس ایران در گفت‌وگویی که «چالوس آنلاین» با او انجام داده گفته است: «بخشی از بهترین اراضی چالوس از طرف مردم به سپاه بخشیده شد تا کارهای ارزشی در آن صورت گیرد، اما انصاف نیست که امروزه به فروش برسد، بهتر است این زمین‌ها صرف کارهای عام‌المنفعه شود.»

پادگان «شهید رجایی» سپاه پاسداران، یکی از پادگان‌های این نهاد امنیتی‌ست که قرار بود برای آزادسازی و گسترش شبکه معابر و امور خدماتی و ایجاد فضای سبز در اختیار شهرداری چالوس قرار گیرد. خبرگزاری فارس در سال ۹۲ گزارش داده بود که عملیات تخریب پادگان آغاز شده است. اما اکنون نماینده نوشهر و چالوس در مجلس ایران، پس از گذشت دو سال می‌گوید زمین‌های آزاد شده که پیش از این سپاه پاسداران با قیمت ارزان از مردم خریده بود، به جای اینکه در اختیار شهرداری چالوس قرار گیرد به فروش گذاشته شده است.

پادگان «شهید رجایی» سپاه پاسداران در مرکز شهر چالوس قرار دارد. ایوب صالحی، شهردار چالوس در یک برنامه تلویزیونی که ششم فروردین ماه از تلویزیون محلی این شهر پخش شد گفته است مردم چالوس بعد از پایان جنگ ایران و عراق همواره خواهان جمع‌آوری این پادگان و تخصیص زمین‌های آن به پروژه‌های عمرانی شهر بوده‌اند.

یکی دیگر از چالش‌های چالوس آزادراه تهران- شمال است که از آن به عنوان «یک پروژه ملی» یاد شده بود و قرار بود ۲۰ اسفند ماه سال گذشته افتتاح شود.

احمدی لاشکی به یک طرفه شدن جاده کرج - چالوس در برخی از روزهای سال اشاره کرده و گفته است: «تنها در ۵ روز خاص از سال باید جاده از مرزن‌آباد یک طرفه شود و در بقیه روز‌ها باید از دوراهی دزدبن این اتفاق بیفتد، اما گاهی برای راحتی کار از مرزن‌آباد جاده بسته می‌شود و فقط برای مردم مزاحمت به وجود می‌آورد.»

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس ایران پیش از این تهدید کرده بود که اگر مسئولان همچنان نسبت به پروژه آزادراه تهران – شمال بی‌تفاوت بمانند جاده چالوس را به روی مسافران می‌بندد و این جاده را فقط در اختیار اهالی بومی قرار می‌دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.