ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تیراندازی و بسته مشکوک در ساختمان کنگره آمریکا

درهای ساختمان کنگره آمریکا پس از تیراندازی در نزدیکی آن قفل شده‌اند و پلیس مشغول بررسی بسته مشکوکی است که در ضلع غربی ساختمان پیدا شده است.

رسانه‌های آمریکایی خبر می‌دهند که درهای ساختمان کنگره آمریکا پس از تیراندازی در نزدیکی آن قفل شده‌اند و پلیس مشغول بررسی بسته مشکوکی است که در ضلع غربی ساختمان پیدا شده است.

به گزارش «سی‌ان‌ان» مقامات پلیس گفته‌اند که فردی در این تیراندازی‌ها کشته شده است و آن‌ها بر این باورند که این اقدامی برای خودکشی بوده است.

روز شنبه ۱۱ آوریل / ۲۲ بهمن، پلیس پس از گزارش تیراندازی در مجاورت دیوار کنگره آمریکا، این ساختمان را تخلیه کرد. نمایندگان کنگره در حال حاضر در تعطیلات بهاری‌شان به سر می‌برند و قرار است پس از دو هفته، روز دوشنبه به این ساختمان بازگردند.

در حال حاضر، پلیس مشغول بررسی بسته مشکوکی است که هنوز مشخص نیست مرتبط با تیراندازی روز شنبه باشد.

پلیس واشنگتن دی‌سی، در گزارش‌های اولیه خود گفت که تیرانداز مشکوک «خنثی» شده است. در گزارش فاکس نیوز پلیس گفته: فرد مظنون «خلع سلاح» و «کشته» شده است. اما در گزارش‌های بعدی گفته شد که این یک اقدام به خودکشی بوده است. هنوز مشخص نیست که فرد تیرانداز با گلوله اسلحه خود جان سپرده یا با گلوله اسلحه پلیس.

کیمبرلی اشنایدر، سخنگوی پلیس کنگره به خبرنگاران در محل گفته است: «پلیس ساختمان کنگره ایالات متحده و محل بازدید گردشگران را اکنون قفل کرده است. کسی اجازه ورود یا خروج از ساختمان کنگره را ندارد.» اشنایدر به خبرنگاران گفته است که گردشگرانی که برای دیدار از ساختمان‌های دولتی به واشنگتن دی سی رفته‌اند، به دلیل اینکه این «یک تهدید امنیتی بالقوه» است به سمت این ساختمان نروند.

پلیس خیابان‌هایی که در مجاورت منطقه ساختمان کنگره هستند یا به این ساختمان منتهی می‌شوند را بسته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.