ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن خمينی: وزارت کشور با جریانات افراطی ضعیف برخورد کرده است

در پی تهدید انصار حزب‌الله استان گلستان، حسن خمینی گفت اگر برنامه سفری به این استان داشت با چنين تهديدهایی سفرش را به‌هم نمی‌زد.

پس از آن‌که گروه انصار حزب‌الله استان گلستان تهدید کرد که اجازه سخنرانی حسن خمینی و علی‌اکبر ناطق نوری را در این استان نخواهد داد، حسن خمینی گفت اگر برنامه سفری به این استان داشت با چنين تهديدهایی سفرش را به‌هم نمی‌زد.

حسن خمینی: ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شيراز مقداری جريانات ديگر را هم جری کرده است.

به‌گزارش سایت جماران، حسن خمینی، نوه آیت‌الله خمینی، رهبر انقلاب ایران، در رابطه با موضوع سفرش به استان گلستان و تهدید انصار حزب‌الله گفت: «نمی‌دانستم که اين برنامه وجود دارد و قصد سفر هم نداشتم، اما اگر برنامه سفری بود، با چنين تهديداتی سفرم را به‌هم نمی زدم.»

او اظهار اطمینان کرد که مردم «اين جريانات افراطی بسيار کم‌عدد را سر جای خود می‌نشانند.»

روزنامه شرق روز چهارشنبه دوم اردیبهشت در گزارشی نوشت انصار حزب‌الله استان گلستان تهدید کرده اگر حسن خمینی و علی‌اکبر ناطق نوری بخواهند در گرگان سخنرانی کنند، همان بلایی که در شیراز بر سر علی مطهری آمد، بر سر این دو تن نیز خواهد آمد.

انصار حزب‌الله به بانیان مراسم سخنرانی هشدار داد که «فضایی را فراهم نکنند تا حوادثی چون شیراز به وجود بیاید.»

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس ایران، روز دوشنبه ۱۸ اسفند سال گذشته، برای سخنرانی به شیراز رفته بود که پس از ورود به فرودگاه با حمله موتورسواران روبه‌رو شد و با سنگ و گوجه مورد حمله قرار گرفت. او نزدیک به سه ساعت نیز در یکی از کلانتری‌های شیراز در محاصره مهاجمان قرار داشت.

حسن خمینی در همین رابطه گفت: «ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شيراز مقداری جريانات ديگر را هم جری کرده است.»

او افزود: «به نظرم اين امور را وزارت کشور بايد پيگيری کند.»

در حالی تهدیدهای گروه‌های افراطی در ایران ادامه دارد که چهره‌های اصول‌گرايی که قصد نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان را دارند، بدون هيچ مانعی در مراسم‌ مختلف شرکت و سخنرانی می‌کنند.

شواهد نشان می‌دهد که اين نوع تهديدها و محدوديت‌ها صرفاً متوجه کسانی است که با سياست‌های حاکمان جمهوری اسلامی هم‌سو نباشند و يا منتقد باشند.

جلوگيری از سخنرانی چهره‌های اصلاح‌طلب و يا نزديک به دولت در اصفهان، کرمان و شيراز از جمله قدرت‌نمايی‌های مخالفان دولت و گروه‌های تندور است که به نظر می‌رسد تصميم دارند تا در ماه‌های منتهی به انتخابات پايان سال، عرصه را برای گروه‌های اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا تنگ کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    ملت از اینکه گرگها به جان هم افتاده اند لذت میبرند و امیدوارند هم دیگر را تکه تکه کنند و زودتر شرشان را از سر مردم کم کنند ، چه اصول گرا و چه اصلاح طلب ، هیچ جایگاهی در بین اکثریت مردم آگاه ایران ندارند و بیخود دست و پا میزنند و

  • فراز

    با این که بر اساس اصل حقوقی پذیرفته شده "شخصی بودن جرائم و مجازات ها "درست نیست که به خاطر جنایت های بی شمار پدر بزرگ گجستک تو نباید خواستار رنج و آزار تو بشوم ولی همراهی و هم آوایی تو با نظام آخوندی پلید دوستی تو با خاتمی شیاد و از همه بدتر سود بردن بیش از اندازه ات از گور پدربزرگت باعث می شود که من نه تنها از مردنت شاد شوم بلکه آرزو دارم روزی در همراهی بسیجی های تبهکار و خونخوار خودم شخصا تورا به سزای مفت خوارگی و دروغگویی ات برسانم....منتظر باش