ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واکنش پلیس ایران به رواج به‌کارگیری «بادیگارد» برای «سلبیریتی‌ها»

اخیراً شماری از هنرمندان شناخته‌شده و ثروتمندان ایران در حالی با بادیگارد در مراسم‌ها حاضر می‌شوند که روشن نیست چه نهادی مسئولیت این بادیگارد‌ها را بر عهده دارد.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی ایران می‌گوید مجوز استفاده از محافظ شخصی برای افراد، تنها با دستور قضایی یا حکم شورای تأمین استان‌ها یا دستور شورای امنیت کشور صادر می‌شود.

حضور آرمین 2AFM(آرمین زارعی)، خواننده رپ به همراه بادیگاردش در مراسم ختم مرتضی پاشایی خبرساز شد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، اخیراً شماری از چهره‌های شناخته‌شده در حوزه سینما و موسیقی و حتی افراد ثروتمند با همراهی محافظان شخصی در در مکان‌های عمومی حاضر می‌شوند.

بر اساس این گزارش روشن نیست مسئولیت این بادیگارد‌ها با چه نهاد یا مؤسساتی است.

این در حالی است که تقی مهری، رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در واکنش به پدیده محافظان شخصی که عموماً با بدن‌های ورزیده و قد بلند و لباس مشکی هنرمندان سرشناس را همراهی می‌کنند، گفت: «در کشور ما اگر کسی بخواهد که از او محافظت شود باید مراحل مختلفی را طی کرده و مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شود و اینطور نیست که هرکسی که خواست برای خودش یک محافظ یا تیم حفاظت داشته باشد.»

به گفته این مقام ارشد نیروی انتظامی در ایران به سبب امنیت بالا نیازی به محافظ شخصی نیست و حتی اگر مجوزی نیز در برخی موارد صادر شود این مجوز‌ها موقت است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hosein

    تا کور شود هر که نتوان دید

  • بهنام

    مملکت بی در و پیکر که میگویند یعنی همین . البته این تازه به دوران رسیده ها هیچ احتیاجی به محافظ ندارند ، چرا که اصولآ شخصیتی نیستند که نیازی به محافظ داشته باشند و هدف اصلی آنها صرفآ خود نمائی و مطرح جلوه نمودن هر چه بیشتر خود می باشد . بچه پولدار و یا مرفهین بی درد واژه مناسبی برای نامگذاری آنهاست ، مثل همین شخصی که یک غول بیابونی را برای به اصطلاح بادیگاری خود انتخاب نموده که باعث فرار اطرافیان از دور و بر خود میشود .